مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

Ctrl + Z

یکی دو روزه که همه اش با یک نرم افزاری دارم کار می کنم که برای zoom out اش باید Ctrl + Z رو بزنی. بعد که وسطش مجبور میشم از نرم افزارهای دیگه استفاده کنم، وقتی Ctrl + Z می زنم همه اش Undo  می کنه و زحمتهای من رو به باد میده! هیچ فکر کردین که اگه واسه زندگی هم Ctrl +Z بود، کجاهای زندگی رو Undo می کردین؟

 

پ.ن. فکر کنم فقط بهمن بدونه که این نرم افزار چیه!

نظرات 3 + ارسال نظر
رزا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ق.ظ http://rosana.blogsky.com

جواب نمیده کلن!...حتی به به این!...

[ بدون نام ] یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ق.ظ

ای بابا...چرا دو تا شد این به!...همون یکیش کافی می باشد!...

زهرا دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ

با اینکه خیلی پیش می یاد آرزو کنم کاش ctrl+z وجود داشت در زندگی، ولی فکر کنم خوب شد که نیست چون اون موقع شاید گاهی به خاطر ترس و گاهی هم از روی ناآگاهی خودمون رو از چشیدن طعم خیلی از تجربه ها محروم می کردیم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد