مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

جشنواره فجر و سینما آزادی

 

این روزها جشنواره فیلم فجر که هر ساله در این موقع برگزار میشه در جریانه. خیلی دوست داشتم می بودم و دو سه تا فیلمی رو با امیر حسین می رفتیم و می دیدیم. خوبی جشنواره اینه که فیلمی رو می بینی که شاید هرگز اکران نشه و یا دیگه بدون سانسور نبینی.

 

در بین خبرها آمده بود که امروز سینما آزادی باز گشایی میشه(من نمی دونم شایدم شده!). با توجه به این نوشته ، فکر کنم رامین خوشحال بشه هر چند که اونم ایران نیست تا بتونه بره سینما آزادی.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
sh.kh چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

kheyli delam mikhast manam boodam v mididam che shekli shode

بهزاد عزیزم چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

داداش مبار که من هم عشق و پر سپو لیس و بار سا را عاشقم

تورج ناخدا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

از آنجائی که همیشه اسم ترا به یادم می آورم جای اسم خو دم " بهزاد عزیزم " نو شتم اما باز می گو یم
داداش مبار که من هم عشق و پر سپو لیس و بار سا را عاشقم

RZ چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ

ettefaghan rooze tavallodam yeki az doostam baram ye aksi az jeloye cinema azadi gereft va sakhtemoonesho didam. va man aslan nemidoonestam ke daran misazanesh. hala bayid midoonam be jashnvare berese vali haminke belakhare yeki lotf kard va in dafe poolesho nakhord va cinma ro sakht khoda barash khoob bekhad;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد