مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

کالسکه زرین

در مسافرت اخیر به وینیپگ، پدر احسان یک شب آهنگی قدیمی به نام کالسکه زرین رو اجرا کرد که من تا بحال نشنیده بودم. خود ایشون هم نمی دونست که آهنگ مال چه کسی هست. حدس می زدیم مال ویگن باشه اما ردی از این آهنگ روی اینترنت نبود. در هر حال ایشون با به درخواستهای زیاد یک بار دیگه هم آهنگ رو برامون خوند که خیلی منو تحت تاثیر قرار داد. چون خیلی زیبا، رمانتیک در عین حال سوزناک بود. بعد از اینکه برگشتم شهر خودمون، آستین ها رو زدم بالا و آهنگ رو هر جوری بود پیدا کردم. این آهنگ که کاری از منوچهر سخایی است رو می تونین از اینجا بگیرید و در ادامه متن شعرش. خیلی آهنگ خوبیه و این نوشته رو دوست دارم تقدیمش کنه به خانواده آزردگان مخصوصا احسان و گل.

 

کالسکه زرینی در فروغ ماه

آهسته شود پنهان در غبار راه

بی خبر بگذشت آرام از کنار من

برده با خود از کنار من قرار من

یار من در کالسکه بنشسته

دل ز عشق و شهر خود بگسسته

آه! چه حاصل از آشنایی

چون به بار آرد جدایی

از چشمم بگذشت

همچون رویایی

با این راه دور و دراز

کی من به او می رسم باز

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
sh.kh پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Merci az Link.

تورج پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهزاد عزیزم
چه زیبا بو د چو ن همیشه قلب مهر بان تو باعث شد من هم آشنا با زیبائی دگری شو م مرسی

esi پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

agha behzad mokhlesim, shoma ba peyd akardan in ahang yeki az bahsahaye janjali dar khandane maru ke in ahang male kie va melodyie dorostesh chejoorie o payan dadi ;) ishallah ba peyda kardan jahate sahihe gheble in moazal o ham hal koni...shomaru ba in hame estedad bayad shabake khabar neshun bedan be omid khoda

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد