مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

پایان امتحان

 بالاخره امتحان تمام شد و 72 ساعت به سرعت و پرکاری زیاد گذشت و کلا امتحان بد نبود. الان که دارم اینو می نویسم یاد پویان و پروژه مایکروویو درس دکتر حجت می افتم که اونم یک چند روزی رو به صورت شبانه روزی در خونه رمانتیک بلوار فردوس گذروندیم. در هر حال این نیز بگذشت و بعد از این هم بگذرد.

کلا فکر می کنم یک امتحان معقول ۲-۳ ساعته خیلی بهتر از این اجور امتحانهاست ولی خب بعضی از درسها ماهیتا نمیشه اینگونه امتحان داد. ترجیح می دادم به جای امتحان برای این درس یک پروژه خوب برای این درس انجام می دادم. البته امتحان این درس پروژه مانند بود ولی عملا یک ماراتن طاقت فرسا بود که سرعت و تجربه هم در نتیجه تاثیر داشت.

در ضمن، اگر خدا بخواد هفته آینده قصد دارم سری به وینیپگ بزنم و با دوستان خوبم که همیشه به من لطف داشته اند، دیداری تازه کنیم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج موری سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

شاعر در موفقیت حاج بهزاد ما می گه
من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب
مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند
:):):)

ped سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

amo behzad mohem dadane.natije mohem nist

م ه ر د ا د سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

خسته نباشیییییییییییییییییییییییی:):)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد