مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

از وسط امتحان !

 

درست روزایی که منطقه ما اسیر یک توفان بی سابقه است و قراره امروز 40-50 سانتی متر برف بیاد، منم وسط امتحان هستم. نصف وقت امتحان رد شد و استاد بدجنس ما با یک سری سوالهای مسخره ما رو به بازی گرفته. من حالا خودم دارم برای خودم کار میکنم ولی 5-6 تا از بچه های چینی همه با هم بصورت تیمی مسائل رو حل می کنند که البته کلا همه مون داریم بیشتر بازی می کنیم. هر چند که نمیشه به اینها مساله گفت و بیشتر جنبه شبیه سازی و استفاده از نرم افزار داره. در هر حال آخرین امتحان این مرحله یک جورایی مسخره ترینش هم هست! الان یکشنبه ساعت هفت و نیم صبحه و من دیشب ساعت یک و نیم شب اومد خونه و تا خوابیدم ساعت 2 شده بود. دوستان واسه من و HFSS دعا کنند که خدا قوت زیاد بده! تا یک ساعت دیگه دوباره میرم دانشگاه و ماراتن ادامه داره هر چند که این کامژیوتر من یک لحظه هم بیکار نبوده و تمام شب رو مشغول شبیه سازی بوده. 

ولی این وسط یک چیزی خیلی کیف داره و اونم درست در لحظات سخت و پر التهاب یک فرشته مهربون میاد و برات غذا میاره بعد وقتی یادت بیاد این فرشته مهربون واسه خودش به ندرت غذا درست میکنه و واسه خاطر تو کباب درست کرده و از خونه آورده در اتاقت توی دانشگاه خیلی خیلی کیف میده. محمد نمی دونم اینجا رو میخونه یا نه ولی واقعا مرسی!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج موری یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

کسی که موقع امتحان واسه بر و بچ غذا درست کنه واقعا جای تقدیر داره
دستش درد نکنه :)
حاجی ما به یادت هستیم و می دونیم موفق می شی
راستی یادت نره
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

م ه ر د ا د یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

ما کلی بهت ایمان داریم باباااااااااا...
به هر حال الکی که نباید به یکی بگن دکتر :)
حاج محمد کولاک کردی کههههههههههههههههههههه!!!
کلی آرزوی موفقیت:):):):):):)

تورج ناخدا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

مو فق باشی بهز اد جان و کباب نو ش جانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد