مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

کلامی راجع به قطبی

عکس از خبرگزاری مهر

 

افشین قطبی را خیلی دوست دارم. خیلی آدم با شخصیت و دوست داشتنی ایه. یک مربی با دانش و حرفه ای و کاملا متین. با وجودی که از مساوی پرسپولیس با صبا باتری حالم گرفت اما مصاحبه قطبی مثل یک دوش آب گرم آرامش را به وجودم برگرداند. مقایسه ای بکنید بین مصاحبه قطبی با ضیایی و سایر مربیان لیگ برتری که پیروزی هاشون ناشی از هوش و استعداد فوق العاده آنها در بازیخوانی و تاکتیک های آنهاست و باختهایشان تقصیر داور، تا متوجه بشید که متانتی که صحبتش رو می کنم جریانش چیه. قطبی به جای آنکه تقصیرات رو بر گردن بازیکنان و داور و زمین لغزنده و باران و مه بیندازد، با همان آرامش همیشگی دقایقی بعد از پایان بازی گفت که وقتی 2-0 جلو بودیم احساس مساوی را داشتم و تیم ما نتونست از برتری تعداد نفراتش استفاده کند و توپ را در اختیار نگرفت. فرض کنید که علی دایی به جای قطبی بود، اولا که من تصور نمی کنم حاضر میشد تا مصاحبه کنه.  اگرم حاضر میشد با داد و قال همه تقصیرها رو به گردن داور می انداخت. اما قطبی راجع به داوری هم تنها گفت من نفهمیدم اونجا چه اتفاقی افتاد که داور پنالتی گرفت باید ویدیو رو ببینیم و با لبخندی به عادل فردوسی پور گفت که شما این کارو به جای ما انجام میدین. این است فرق کسی که سلسله مراتب مربیگری رو گذرونده و دستیار بزرگان بوده و جایگاه فعلی اش رو به خاطر تلاش، دانش و اخلاقش بدست آورده. واقعا دوست دارم که افشین قطبی مربی تیم ملی کشورمون بشه و با قطبی بتونیم توی جامهای آسیایی و جهانی بدرخشیم. این جمله قطبی هم که در مصاحبه های گذشته اش بوده رو دوست دارم اینجا بنویسم و اول به خودم و بعد به همه هموطنانم تذکر بدم که گفته بودم وقتی توی خیابون میرم و می بینم که مردم روی زمین آشغال می ریزند ناراحت میشم و از مردم خواسته بود که آشغال هاشون رو روی زمین نریزند.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://takotanhazirebaroon.blogsky.com

سلام...
با همه حرفاتون موافقم...
قطبی واقعا انسان درستیه...
خوش باش و سلامت عزیز...

م ه ر د ا د شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

واقعا افشین امپراطور برازنده اش هست! واقعا!

تورج ناخدا یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

مو افقم قطبی مر دی است بر ای فو تبال ایر ان حیف که در این مافیا فر صتی به او نمی دهند

haj mori یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

chon khoon abi tu rag haye mast pas
ghotbi aslan morabi khubi nist va faghat shans miare
hamin
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

م ه ر د ا د یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

تیمی که خوب بازی کنه شانس هم میاره...
زمانی که اس.اس با قلعه نوعی بازی میکرد هم خوب بازی میکرد و هم شانس هم می آورد!

ریحانه چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://hessamandraihaneh

من هم کاملا با نظر تو موافقم و واقعا شخصیت یک مرد کامل را داراست و تا کنون نشده است از کسی اینچنین خوشم بیاد به وبلاگ من هم سری بزن خوشحال می شم راستی من با شما تبادل لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد