مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

آخرین امتحان

هفته دیگه می خوام احتمالا آخرین امتحان کتبی این مقطع از زندگیم رو بدم و شاید دیگه سالها بگذره و من امتحان کتبی ندم. خب جالبه که آخرین امتحان من، اولین امتحانی خواهد بود که بصورت امتحان در خانه (take home exam) خواهم داد. اولین باره که به این سبک می خوام امتحان بدم و مسلما برام نا آشنا و عجیب غریبه. طول امتحان سه روزه و اصلا هیچ احساسی ندارم امتحانی که شما هر کتاب، جزوه، نرم افزار و 3 شبانه روز وقت داری چه جوری خواهد بود! برام دعا کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
موری پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ

واست دعا می کنم عزیزم
واست آرزوی موفقیت دارم

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

خیلی هیجان انگیزههههههههه!!!!
من فکر کنم سوالا باید خیلی جدید و ایده ای و به گونه ای طرح بشن که فقط خود اون کسی که اون درس رو داره بتونه جواب بده...

موفق باشی...

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

راستی بعدا شرح این امتحان رو بده...چطوریه؟!
شبا چطوری میخوابی؟...چطوری غذا خواهی خورد؟...
وااااااایییی خیلی باحاله...وااااااییی تصور کن میتونی وسط امتحان پاشی برقصیییی:دیییییییی

تورج ناخدا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهز اد عزیزم
امید و ار م در این امتحان و همه امتحانهای ز ند گی سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد