مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

شبگرد

من مستم و مدهوشم

شبگرد قدح نوشم

از طایفه بی خبرانم

دیوانه با نام و نشانم

من قصه نمیدانم

افسانه نمیخوانم

دردی کش میخانه عشقم

در حلقه صاحب نظرانم

مرا می ز جام وفا باید ای می فروشان

مرا خانه میخانه ها باید ای باده نوشانم

من از انچه رسوا کند نام عاشق نترسم

و زان می که اتش زند کام عاشق نترسم

بیا ای عشق افسونگر

فراموشم مکن دیگر

تو ای روان من،

شور جان من،

امید من

در جهان من به زندگانی

تویی که جاودانی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
‌sepideh جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشید...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

365 حسرت را، همچنان می کشم بدنبالم ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشی ....

تور ج ناخدا جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهز اد عزیزم
دلتنگی می دانم که شاعر گفت
دانی دو لت یار دیدن
در کو ی او گد ائی بر خسر وی بر گز یدن

م ه ر د ا د شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

بهزاد جان خیلی قشنگ بود و از خدا طلب صبر میکنم واست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد