مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

عکسی از طرف دایی مسعود

این عکسو دایی مسعود برام فرستاده و برام کلی دوست داشتنیه. دوست داشتم بذارم توی وبلاگ که همیشه یادم بمونه این عکسه‌.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

دایی مسعود عزیز
حسابی اهل شکار لحظه ها هستیناD: خیلی جالب بود:)
بهزاد مرسی گذاشتیش رو وبلاگت:)

کاوا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ

آقا من نکته این عکس و متوجه نشدم یهزاد جان میشه بیشتر توضیح بدی؟

مسعود پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

عکس از اتوبان تهران کرج گرفته شده.و برای توضیح بیشتر باید برید تو شیشه ماشین .
البته من فکر کردم شاید برای بهزاد جالبتر از بقیه باشه.

بابک پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام مثب اینکه پل عابر پیاده داره می افته نه؟
مسعود با دوربین موبایلش گرفته

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

راستش ریا نشه ولی اون شب دایی مسعود که نشونم داد،حالا دقیق یادم نیست کی گفت دایی مسعود بود یا دایی مهدی یا...
گفت بهزاد ببینه قاطی میکنه میگیره یارو رو میزنه!!!
من کلییییییی زدم زیر خنده!
دایی مسعود خیلی حال کردم با عکست...واقعا رشته ای که میخونی برازندته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد