مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ممد

یه سری آدما هستند توی زندگی آدم با وجودی که دست روزگار اونا رو از هم جدا میکنه و کم می بینتشون و ارتباط همیشگی قطع میشه، اما اون ارتباط درونی و اون ارتباط ذاتی بینشون حفظ میشه. امروز روز عجیبی بود برام و در حالی که در کوله بار خاطراتم گذشته، مشغول بیرون آوردن چیزای زیر خاکی (به قول شهاب عزیز) بودم ، دلم واسه یک نفری که اون ارتباط ظاهری قطع شده اما با این وجود خیلی خیلی بهش احساس نزدیکی میکنم تنگ شد.

 

 

ممد از اون آدماییه که توی زندگی من ویژه بوده و همواره بعنوان یک رفیق بی ریا و خالص در کنارم احساسش کردم. امروز خیلی به یادت بودم و دلم برای این عکس حسابی تنگ شده بود. رفتم پیداش کردم و دوست داشتم الان بذارمش اینجا. هر کجا هستی شاد باشی رفیق.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
کسب در آمد رایگان یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://baboldaramad.blogsky.com

سلام اگه موبایل رایگان میخوای بیا به وبلاگ من متمئن باش که راست میگم برای اولین بار هم که شده به مردم اعتماد کن منتظرا هستم

م ه ر د ا د دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ق.ظ

ایووووولللل بابا!
آقا تاکامی خیلی باحاله...همه عالم و آدم میدونن!
حالا یه سوال هم مطرح میکنیم و به برنده ۳ تا دویست و شش جایزه میدیم که بین همسایه ها هم پخش کنه :‌
منظره پشتشون کجاست؟!

RZ دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ

amoo behzad kollan har chi ziade ravi kone dar tosife baro bach, dar sedaghate o mohabbate Takami baz kam gofte. Ma arezooye roozi ro darim ke betoonim mesle takami sadegh o saade bashim:)

تاکامی دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام به همه بر و بچ به خصوص داداش بهزاد گلم

نمیدونی وقتی صفحه وبلاگت باز شد فقط با دیدن عکس چه حالی شدم؟ من هیچ موقع محبتهای شما رو فراموش نمی کنم آقا بهزاد و تا آخر عمرم سعی میکنم که همون تاکامی بمونم.

در جواب آقا رامین که تو مرام و معرفت جلوش کم آوردم بد فرم

در جواب داداش گلم آقا مهرداد باید بگم که واقعا یادم نمی آد اینجا کجاست ولی شاید یه جایی تو خزرشهر باشه !!

تورج سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

به قو ل حافظ
مقام امن و می بی غش و ر فیق شفیق
اگر مد ام میسر شو د ز هی تو فیق
ر فیق عزیز همو ار ه مهر بانی

غزل چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

سلام
من با اینکه شاید کمتر از بقیه با آقای تاکامی بودم، اما واقعا این حرف عمو بهزاد رو تائید می کنم! ایشون یکی از با محبت ترین آدمهای هستن که من تا حالا دیدم. حتی همین الان هم از راه دور هر وقت تو وبلاگم کامنت می زارن ، بسیار خوشحال می شم از محبتی که به متن های من دارن!
به هر حال مرسی هم از ایشون هم از شما عمو بهزاد .

شروین چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ

عجب رنگ لباسهاتون و خنده هاتون با نشاطن همیشه شاد باشید و به یاد هم

خورشید پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ق.ظ

بابا بهزاد که جای خود داره ، دل ماهم تنگ شده مخصوصا برای اتا و شعرسرایی برای طاهره عزیز. ببینیمتون آقای تاکامی!

تورج پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهزاد عزیزم
سلام امید دار م که دلتنگ نباشی از خیام گفتی من نیز از خیام به تو گو یم
خیام اگر ز باد ه مستی خو ش باش
با ماه ر خی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
پس نیستی چو هستی است خوش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد