مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بازی امروز

امروز واقعا از بازی پرسپولیس هم تعجب کردم و هم به وجد اومدم. حالا چرا تعجب و چرا به وجد. پرسپولیس 10 تا بازی کرده و 7 تا برد داره و 3 مساوی. از این 7 تا برد یک دونه رو با اختلاف 2 تا برده و یک دونه رو با اختلاف 3 تا. پنج تا پیروزی دیگه همه با اختلاف یک گل بوده. آمار نشون میده پرسپولیس به برد با حداقل اختلاف راضی میشه و فقط به 3 امتیاز فکر میکنه. این خیلی چیز تازه ای نیست و بارها مطبوعات چی ها و سرمربی پرسپولیس هم بارها اذعان کرده.

پرسپولیس امروز 3 بار از استقلال اهواز جلو افتاد که دو بارش برتری اش رو از دست داد. افشین قطبی که امروز لقب جدیدی بهش داده بودند و بهش می گفتند افشین امپراطور، وقتی 2-1 بازی رو برده بود خواست با حفظ توپ و میدون داری و پیروزی با حداقل اختلاف 3 امتیاز رو بگیره و بیاد بیرون. انصافا هم خیلی تیمش بد کار نمیکرد و با وجودی که زیاد صاحب توپ نبودند ولی فشار خاصی هم روی دروازه پرسپولیس نبود اما افشین فکر یک چیزی رو نکرده بود و اونم اسلحه سرعت فیروز کریمی. فیروز کریمی با این اسلحه محمد نصرتی رو از زمین اخراج کرد و یکی دو بار هم موقعیت خوب بدست آورد که نتونست بهره مند بشه. از این تعجب کردم که چرا قطبی وقتی سرعت بالای میداوودی رو میدید، باز هم به تاکتیک حفظ گل و بازی در زمین خودی می پرداخت در حالی که از نوع بازی استقلال اهواز میشد به راحتی فهمید این تیم قصد استفاده از فضای پشت مدافعان رو داره. از آدم بازی خوان و آنالیزور حرفه ای مثل قطبی بعید بود که اونجوری تیم رو آرایش کنه که تیم استقلال اهواز به راحتی توی فضاهای حالی حرکت و نفوذ بکنند.

من بعد از دریافت گل تصورم این بود که پرسپولیس بازی رو وا میده و میبازه یا به زور مساوی میکنه. اما اینجا بود که اسلحه قطبی تیغش تیزتر بود. درست بعد از دریافت گل این تیم 10 نفره قرمز بود که حمله میکرد و موقعیت درست میکرد. حودش جالب گفت که بچه ها دل شیر رو نشون دادند. ضربه سر تک به تک خلیلی که به بیرون رفت. تک به تک احسان خرسندی، شوت کریم باقری به تیر دروازه، شوت محسن خلیلی و نهایتا هم گل. پرسپولیس توی 15 دقیقه با یک تیم 10 نفره به اندازه کل بازی قبل موقعیت گل درست کرد. اینم باز عجیب بود و شخصیت تازه ای از پرسپولیس بود که می دیدم و برام تازگی داشت.

در هر حال نمیشه روی نقطه ضعفهای دفاعی پرسپولیس چشم بست. تیم جوان استقلال اهواز واقعا شایسته باخت نبود ولی نمی تونم نگم که چقدر از این پیروزی خوشحال شدم.

نظرات 9 + ارسال نظر
هومن جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.w-sms.blogfa.com

هوررررررررااااااااااا من اول شدم

هومن جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.w-sms.blogfa.com

سلام وبلاگ محشری داری من که به وجد اومدم از وبلاگت خیلی خوشم اومد به همین دلیل ۰ با اجازه ( تو رو لینک کردم تو هم اگه دوست داشتی منو با نام دنیای اس ام اس لینک کن و خبرشو بهم بده !!!!
به وبلاگمم بیای منتظرم

تاکامی شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام بهزاد جان
بازم پست فوتبالی گذاشتی و منم به وجد اومدم.

من با اینکه یه جایی بودم که به زور داشتم تلویزیون می دیدم ولی از بازی خیلی لذت بردم . جزء محدود دفعاتی بود که فوتبال ایرانی اینقدر به من حال داد.
به امید موفقیتهای بیشتر پرسپولیس و افشین امپراطور

مسعود شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ق.ظ

کار نصرتی هر چند حرفه ای بود ولی کاملا ضد فوتبال و ضد ارزش بود و با اخلاق ورزشی اونم تو ایران مناسبتی نداشت.
پرسپولیس باید یک فکری برای دروازه و دفاعش بکنه که مثل آب خوردن تو در نخوره و مهاجمانش هم اصلا تو در بلد نیستند

پروین شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ

با سلام بهزاد جان دیدنی بود بچه هایی که از استادیوم بر
می گشتند که در این بزرگراهها با سوت شعار بوق تکان دادن پرچمها سر ودست وپا که از شیشه های ماشین ها بیرون شادی هلهله بر پا بود خدا دل همه را شاد کند واقعا همه را به وجد می آوردند

روشنک شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام بهزاد جان
تو خوشحال بشی ما هم خوشحالیم
خودمونیم من طرفدار سایپام... به قول بابک: علی دائی خیلی بزرگتر ازاین حلفاس

سینا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

آقا فقط محمد نصرتی!بعد از اون بازی کمیتهی فنی تیم ملی کشتی تصمیم گرفتن به اردو دعوتش کنن!

تورج سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهز اد عزیز
مشکل پر سپو لیس حاشه ها است که این حاشیه ها مر تبا بر ای آنها تر س کاذ ب می آو ر د یک ر و ز د عوا استیلی و قطبی و یک ر و ز قطبی و نیکبخت و یک ر و ز قطبی و شیث یک ر و ز می گو یند پر سپو لیس مثل دهه 40 بازی می کند یک ر و ز می گو یند با تیمهای بالای جد و لی باز ینکر ده است یک ر و ز این که نصر تی کار ضد و ر زشی کر ده است همین هفته گری نویل در دقیقه 90 تو پ را از روی خط در و از ه بیر و ن کر د آیا ار زش و یا ضد ار زش به این حر فها است بهر حال امید و ار م قطبی که بسیار هم قابل است از پس این حو اشی تیمش را بیر و ن بکشد

بابک سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://lynx.blogfa.com

علی دایی خیلی بزگتل از این حلفاس
هلچند که ببازه
خبلا میلسه برادر
شما خوبی؟
اونلی سایپا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد