مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

و اما پیش از داربی

در آستانه داربی و نتایجی که برای سایر تیمها به دست اومده٬ شرایط جدول رو خیلی ویژه کرده. یک نکته ملموسه اونم اینکه اگه پرسپولیس ببره به عرش رسیده و عملا قهرمان نیم فصل میشه. چون دیگه حسابی خودش رو از رقبا جلو می اندازه و سپاهان با انرژی فوق العاده ای که برای جام باشگاههای آسیا داره خرج میکنه، تا نیم فصل نمی تونه واسه پرسپولیس مزاحمتی برای صدر نشینی ایجاد کنه. ولی اگه پرسپولیس ببازه چند تا اتفاق می افته. اینکه سپاهان رقیبی جدی برای قهرمانی نیم فصل میشه و استقلال هم جون تازه ای می گیره که پرسپولیس و سپاهان رو تعقیب کنه.

پرسپولیسی ها به شدت مغرورند. اینو میشه از مصاحبه هاشون و حتی قیافه هاشون دید. از سرمربی تا تک تک بازیکنان ولی از استقلال هیچ خبری نیست. میشه حدس زد استقلالی ها مصمم ترند و برنامه ریزی شده تر عمل میکنند. دارند تمرکز می کنند و از حاشیه پردازی به شدت می گریزند. هر چند که افشین قطبی بسیار باهوش تر، با سواد تر و حرفه ای تر از ناصر حجازیه ولی حساب و کتاب این بازی با همه بازیها فرق داره. مردانی با تجربه و میدان دیده همیشه برندگان این بازی هستند. پرسپولیس پارسال با دنیزلی با تجربه پشت صمد کم تجربه رو خاک نشوند. امسال حجازی باتجربه روی نیمکت استقلاله و افشین خوش فکر و جوون روی نیمکت پرسپولیس. این شرایط میگه که استقلال این بازی رو می بره. حالا باید دید در عمل چی میشه. هر چی که بشه، این دربی خیلی حساسه و برنده اش خیلی شرایطش عوض میشه. تب دربی همه جا هست. حتی توی کانادا برای ایرانی ها. چند ساعت دیگه همه چیز معلوم میشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
تور ج ناخدا یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

تمام حساسیت د ر بی به همین حد سهایش است اما د لم می خو اهد اتفاق این د ر بی به نفع فو تبالمان باشد فو تبالی که بد جو ری از سنت گر ائی و بی د انشی ضر به می خو ر د

م ه ر د ا د یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

پیش بینیت تا حد زیادی درست بود.فکر میکنم پرسپولیس وقتی یه گل خورد به خودش اومد...
البته من بازی رو ندیدم!!!

خورشید دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ

من شرمنده ام! ولی این دربی اصطلاح کجایی یه؟؟؟ جدیده؟ من تا قبل امسال نشنیده بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد