مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

عید فطر

عید فطر اومد. حس خیلی خوبی دارم. توی عیدهای مذهبی، عیدیه که احساسش می کنم و واقعا احساس خوبی می کنم. کاملا خوشحالم مثل عید نوروز. قشنگ مناسبتش رو با تمام وجود درک میکنم. خدایا متشکریم و از اینکه به ما سلامتی دادی تا توفیق روزه گرفتن داشته باشیم، ممنونیم. دلمون واسه مهمونیت تنگ میشه، خصوصا که امسال ماه رمضان برای من رنگ و بوی دیگه ای داشت. انشاالله در مورد داربی می خوام یک چیز کوچیک بنویسم. سعی میکنم تا شب این کارو بکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نهاله شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://mywish.blogsky.com

سلام
موفق باشین
عیدتون هم مبارک
همیشه بخندید!!!

صادق شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://drmodarreszadeh.blogfa.com

سلام عیدتان مبارک . به عنوان یک استاد ادبیات از شما خواهش می کنم نثر زیبای خود را با فارسی رسمی و شیرین و به زبان حافظ و سعدی و فروغ و سهراب بنویسید. تا به گون های در پاسداشت زبان فارسی سهیم باشید. با سپاس از شما.

م ه ر د ا د شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

مبارکه مبارک به من بدین یک پفکD:

تور ج ناخدا یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

بهز اد عزیزم
عید ت مبار ک امید و ار م همیشه عشق و بر کت و سلامتی و خو شبختی ر ا حس کنی

ژروین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام
میدونی که فطر یعنی گشایش . امیدوارم که همه ایام مانند
عید فطر باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد