مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بازگشت

 

من برگشتم. از بهترین و سرنوشت ساز ترین سفر زندگیم برگشتم. سفری که خداحافظیش خیلی سخت بود ولی یاد لحظات شیرینش با یک همسر خوب و مهربون منو زنده و تازه نگه میداره. درست در آخرین لحظات تابستان 86 می نویسم، تابستانی که سرنوشت من رو با سرنوشت زهرای عزیزم گره زد و ما رو به رسم تقدیر در جاده زندگی کنار هم قرار داد. دیدن دوستان و آشنایان خوب در تهران برای من بسیار زیبا و دلچسب بود و امیدوارم که اینجا همچنان بتونم ادامه بدم و بنویسم. اگر فرصت بشه و احساس من اجازه بده شاید درباره این سفر در این وبلاگ نوشتم.

 

تا بعد،

ی.ه.م

نظرات 9 + ارسال نظر
شهاب شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

بهزاد و زهرای عزیز
وصالتان مبارک
شاد و خوشبخت باشید

Puyan شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

ایشالا که شما دو تا رو در وینیپگ زیارت کنیم و در خدمتتون باشیم. خیلی مخلصیم.

م ه ر د ا د شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

با آرزوی موفقیت و شادابی از صمیمممممممممممم قلببببببببببببببببببببببب برای برار و زن برارم در تمام زندگی قشنگشون:)
حیف که نتونستم تمام احساس خوبم رو تو این خط بنویسم!!!ولی قبول کنین دیگه:)
حالا همه دستا بالا میخوایم بزنیم برقصیم :)...بیا وسط آقا بیا وسط...پایه باشین همه!
آقا با شما هستم...با شمایی که دست به سینه نشستی!!
بله بله بله...خود شما...
:))

زهرا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ق.ظ

مرسی بهزاد از پست قشنگی که نوشتی:) و ممنون کلی از پویان و شهاب و مهرداد مهربون...

شروین یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ

برای هر دوتائی تون که نازنین هستید شادکامی آرزو می کنم و بهروزی و تندرستی و همه چیزهای خوبی که وجود داره تا همیشه ها

مسعود یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

بهزاد جان مبارکه
من فکر میکنم و کم کم دارم مطمئن میشم که شما جفت بسیار خوبی برای هم میشید
به امید روز های بهتر.

بابک سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://lynx.blogfa.com

بهزاد جان هزاران تبریک
تعریف عروس خانم رو از مسعود و روشی و کسری شنیدیم
شما هم که نیاز به تعریف ندارین
هزاران سال در کنار هم برقرار و پایدار و شادمان بمانید
نشد که حضوری یا شفاهی تبریک بگوییم
همه اش هم تقصیر مهرداده

م ه ر د ا د چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ق.ظ

تقصیر من چرا؟!؟!!؟!
:((

دایی مهدی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

مبارک باشه خیلی زیاد. این طوری وارد یک مرحله جدید که با مسولیت فراوان همراه است وارد شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد