مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

شازده خانوم خوش آمدی

دو تا دستام مرکبی
تموم شعرام خط خطی
پیش شما شازده خانوم
منم فقیر پا پتی
غرور رو بردار و ببر
دلم میگه دلم میگه
غلامی رو به جون بخر
دلم میگه دلم میگه
شازده خانوم قابل باشم
باید بگم به شعر من
خوش آمدی خوش آمدی خوش آمدی
شازده خانوم چه خاکی و چه بی ریا
به منزل خود آمدی خود آمدی خود آمدی...

نظرات 10 + ارسال نظر
مسعود شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

آقا خوش آمدی بعد از یکسال و ۲۰ روز فاصله بین دو مکتوب.
راستی بعد از یکسال نگفتی ایران و تهران چه فرق هائی کرده.

تاکامی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

داداش سلام
دلمون برای نوشتهات تنگ شده
یعنی آدم تو ایران اینقدر سرش شلوغه که نمیتونه یه پست هم بنویسه یا مساله چیزه دیگست؟ ؟؟؟!!!

به قول ننجون : من که نمیدونم داری چیکار میکنی ولی در هر خطی هستی موفق باشی (البته مازندرانی میگه ها)

شروین یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ق.ظ

مبادا غلامی را بجان بخری قبلش با این بزرگترهای نادم و پشیمان مثل دایی مهدی شورا کن :)

puyan یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ

nice 2 see a new post

خورشید سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ق.ظ

فعلا که شما دارین خوش می رید به منزل شازده خانوم! خوب باش! هول هم نشو! سفارشتو می کنم! ها ها

م ه ر د ا د چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ

اصلا خیلی هم فوق العاده بود این نوشته...
آقا بهزاد نوکرم:)

مهم نیست پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام
اصلا تو آدم بشو نیستی.
واقا حیف کانادا.

گلریز جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

بابا دکتر و ما هم که ایجاییم و می بینیمتون !( گاهی البته) دلمون برا نوشته هاتون تنگ شد چه رسد به آقای تاکامی!‌ ( دلمون برا شما و طاهره هم خیلی تنگ شده ) . امان از دست این .. :)

یه دوست چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ق.ظ http://namehaye-doostane.blogfa.com

سلام آقا بهزاد خوش اومدید به ایران
امید وارم در کنار خانواده بهتون خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد