مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

خداحافظ 197 آلبرت

 

وسطهای اردیبهشت بود که برای یک دوره موقت 4 ماهه توی خیابون آلبرت و در خونه شماره 197 یک اتاق اجاره کردم. خوب روزگار منو با فرهنگ یک پسر مهاجر ایرانی که چند سالی است در کاناداست آشنا کرد و روزها و شبهای خوبی رو با هم داشتیم. دیشب با خوردن قرمه سبزی و کشیدن یه عالم قلیون (اینقدر کشیدیم که دیگه نای کشیدن نداشتیم، اسی جات شدیدا خالی بود) آخرین شب با هم بودن رو در 197 آلبرت گذروندیم. امروز فرهنگ برای 1 هفته رفت تورونتو پیش خانواده و منهم کمتر از 4 روز دیگه عازم ایرانم. خلاصه که خونه 197 البرت با تموم زیباییهاش، خوشی هاش، آهنگ گوش کردناش، غم و غصه هاش، دلتنگی هاش هم رفت جزو خاطراتی که هر از گاهی از بایگانی میاریمش بیرون و با یادش طراوت تازه ای به زندگی میدیم. زنده باد خاطرات 197 آلبرت.

نظرات 9 + ارسال نظر
اکبر جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://ancel.blogsky.com

سلام بابا ایول خیلی کارت درسته من که خیلی خوشم امد من با اجازت وبلاگت رو لینک خودم کردم واز تو میخام تو هم این کار بی زحمت برای من انجام بدی قربانت

'گلریز شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

یعنی دکتر بعد که برگردی پس کجا می ری ؟؟؟
نکنه اصلا قراره برنگردی و بمونی اینجا ؟؟؟ ;) :)

اکبر شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://ancel.blogsky.com

سلام مجدد باشه میای به وبلاگ من سر می زنی ولی من رو لینک خودت نمی کنی ای بی نداره راستی تولد وبلاگت مبارک............

تاکامی شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام داداش
دلم شدیدا هوات کرده امیدوارم به زودی بیای ایران و حداقل به بهانه عروسی صابر ببینمت .

سهیل یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ق.ظ

برای دیدنت لحظه شماری می کنیم ان شا الله بعد از تنظیم خوابت یه سری هم به ما بزنی. خونه ی خوشگلی بود. داخلش هم خوشگله یادش بخیر

احسان یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

یادش به خیر آقا... چه قلیون گلاب ردیفی شب آخر زدیم...

مسعود یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

خونه قسنگیه یادت باشه عکس های داخلی اش رو هم بیار ببینیم شاید آخرش آرشیتکت شدی

دایی مهدی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ق.ظ

خونه اش که خداییش خیلی با مزه اس شبیه خونه جادوگراس که می خوان آدمو گول بزنن :)

م.ق یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

اخرش یکی رو ندیدیم که شرایط مهاجرت وزندگی در کشورهای خارجی رو واسمون تعریف کنه شما میتونین زحمتشو برام بکشین خیلی ممنون میشم .م.ق ازمرکز استان گیلان .رشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد