مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بسکتبال ایران بر بام آسیا

درست یکشنبه دو هفته پیش بود که تیم فوتبالمون، خطیبی و امیر قلعه نویی اونجوری حال همه رو گرفتند. ولی این هفته یکشنبه واقعا تیم بسکتبال ما گل کاشت و با پیروزی خیره کننده اش در مقابل لبنان تونست قهرمان آسیا بشه. اینکه چرا در والیبال، بسکتبال، هندبال و اخیرا دو و میدانی و بعضی رشته های دیگه می تونیم اما در فوتبال نمی توانیم دلیلش شاید اون حس کودکانه ای است که می خواهیم بدون کاشتن برداشت کنیم. اینکه والیبال و بسکتبال ما حالا در آسیا مدعیان شماره اول هستند و والیبال در رده های جهانی مطرح شده دلیلش فقط یک چیزه، توجه به ورزش پایه و استفاده از تخصص مربیان خوب خارجی در بزرگسالان. نکاتی که به هیچ عنوان در فوتبال دیده نمیشه و امثال اون مربی زبون دراز میان و بعد از اون بازی های ضعیف به جای عذر خواهی شروع به جفتک انداختن هم می کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال هم از والیبال و بسکتبال یاد گرفته باشه که اگه میخواد حرفی برای گفتن داشته باشه اول باید فوتبال پایه رو درست کنه.

در هر حال این پیروزی شیرین بعد از اون ناکامی تلخ حسابی چسبید و من با دیدن فیلم بازی و اون سرود «ملی پوشان» اشک در چشمانم جاری شد. بر همه مخصوصا دایی مهدی که اولین کسی بود که بهم خبر داد مبارک باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
شروین یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

نمیدونم بازی اخر را دیدی یا نه ولی وقتی حامد حدادی از وسط زمین یه سه امتیازی زد هیجان و عکس العمل خودش واقعا دیدن داشت از ان صحنه هایی بود که واقعا از خوشحالی میخواستی جیغ بزنی اما حیف توی محیط اداره بودی

تاکامی یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام داداش.
نبریک میگم . ان شاء الله که همیشه خوش خبر باشی.
یا حق

AA یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

یاور با نظرت در مورد اون مربی درپیتی تیم ملی کاملا موافقم

مسعود دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

یاور جان.
والا ما که تو تهرانیم نفهمیدیم که این اتفاق بزرگ افتاده زیرا اجازه ندادن که بزرگ بشه و یا یه دوتا بوق و جیغ مردم تو خیابو بونا بکشن و موقعیکه از تلویزیون خواستم که دوباره بازی رو شب پخش کنه فوتبال چلسی و منچستر رو گذاشت که صدا ها درنیاد .
ولی این اتفاق دست کمی از پشت سر گذاشتن استرالیا در سال ۹۸ نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد