مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بالاخره استاد مرغ سحر را در کنسرت اخیرش خواند!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
AA یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ

حیف شد ،موری اینا نامردی کردن و به من نگفتن و من کنسرت
رو از دست دادم.

مارینا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ق.ظ

بهزاد جان جات امشب برای کنسرت شجریان خیلی خالیه ..
می دونم حضور در همان لحظه یه چیز دیگه س ولی برنامه رو ظبط می کنم و انشاءالله اومدی می دم بهت گوش بدی...
:)

شروین یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

حتما دایی مهدی سورپریزش را گفته بهت مگه نه پس من چیز تازه ای ندارم که بهت بگم

شروین یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

البته سورژریزو که نمیگن اینو گفت که من سوتی ندم

مسعود دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

یاور سفارش مارو به داداشت بکن برای دفعه بعد برای ما بلیط بگیره .
این دفعه تحویل نگرفت که غصهمون بده.ناجنس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد