مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ای-میل از استاد

اینکه یکدفعه نشستی و میل باکس رو چک میکنی و می بینی که از یک استاد دوره لیسانست یک ای-میل داری کمی غیر عادیه ولی خیلی زود میتونی اینجوری تفسیرش کنی که حتما چیزی ازت میخواسته که بهت ای-میل زده. با خوشحالی که ای-میل رو باز میکنی و وقتی می خونیش تازه می فهمی که چقدر این ای-میل خوشحال کننده تر از اونی بود که فکر میکردی.

 

 

استاد محمود شاه آبادی برای اون کسانی که در دانشگاه تهران برق خوندند چهره آشنایی است. الان کمتر کسی توی ایران مخابرات میخونه و اسم ایشون رو نشنیده و در دانشگاه واترلو هم هنوز ردپایی از کارهایی که در طول 2-3 سال تحقیقاتش انجام داد رو میشه دید. همه اینها به یک طرف، وجود عنصر اخلاق و معرفت در ایشون یک طرف. شخصیت ایشون رو خیلی دوست داشته ام و دارم و نمیخوام نقل خاطره کنم ولی امروز ای-میلی از ایشون دریافت کردم و دیدم که برای من نوشتند من به زودی دارم میام کانادا، اگر چیزی لازم داری بگو از اینجا برات بیارم. تصور اینکه استاد با اون همه سر شلوغی در روزهای آخری که مشغول تدارک سفر هست همچین نامه پر از محبتی رو بزنه رو بکنید و ببینید که من چقدر اون لحظه خوشحال شدم و از اینکه شاگرد چنین استادی بودم چقدر به خودم میبالم. خدا حفظشون کنه...

نظرات 7 + ارسال نظر
someone چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

این دیگه آخرشه .....
این روزها دیگه همچین آدم هایی پیدا نمی شن .. آدم باید قدرشون را دونست .....

موفق باشی

بهمن پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

دقیقا همینه که میگی ... خیلی آدم با معرفتیه ... اخیرا برای کاری بهشون مراجعه کردم و با صبر و حوصله و مسولیت تمام منو راهنمایی کرد

مهرداد پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ق.ظ

شاه آبادی سلطااااانه به خدا!!!!
واقعا هیچ استادی به با سوادی و خوش اخلاقی و مرام این مرد تو برق نیست!
به امید موفقیت های روز افزون برای این استاد عالی...

شروین پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ

برای من هم جالب بود خیلی جالب که از آدم بپرسن که آیا می تونند کاری برات انجام بدهن اون هم استادت .چون دقیقا برعکسش اتفاق میافته . ولی کلا من خوشحال میشم اگه برای بستگان و دوستان کاری انجام بدهم اما یه چیز جالب اینکه بعضی ها فقط وقتی کار دارن سراغت را میگیرن بعضی هایی که میرن و دوباره وقتی بازم کاری دارن میان سراغت

مهم نیست پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

همین شما ایرانی ها هستید که کانادا رو به گه کشیدید.
آخه ترک و چه به کانادا.
تو باید تو همون رزن می موندی و گوسفند می چروندی.
خاک به سرت.

RZ پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

Migam age mishe ye bar ke bahash harf mizani, azash bepors hanooz ma too liste siahesh hastim ya na;):D:D

خورشید سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ

وای خوش به حالت بهزاد
بهترین استاد آدمو انقدر تحویل بگیره! نمی دونی چقدر سرشون شلوغ بود روزهای آخر، گروه گروه دانشجو دم اتاق صف بسته بودند و خوب با آرامش و مهربونی همیشگی می پذیرفتمون. لابد اونجاهم دیدیش یا می بینی؟!! یه ارتباط فراتر از استاد شاگردی! این یعنی تو هم یه استادی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد