مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

خودم، اینجا و فوتبال

دوست دارم بنویسم، نمی دونم چرا چند بازی که ظرف دو سه روز اخیر تلاش کرده ام چند کلمه ای رو پشت سر هم ردیف کنم تعداد کلمات به 20 هم نرسیده و منصرف شده ام.

روزهای نه چندان گرم ولی به شدت شرجی رو پشت سر می گذاریم. روز یکشنبه ظهر درجه شرجی بودن هوا به 90 درصد رسیده بود و دمای 26-7 درجه ای هوا به شدت بیشتر از اون چیزی که بود احساس میشد. دیروز هوا کمتر شرجی بود، حدود 70% ولی دما 31 درجه بود که به قول خودشون fells like 41 درجه بود! قدر تهران رو بدونین! امروز صبح که از خواب بیدار شدم، احساس کردم رو چمن خیس خوابیدم. صبح که سایت هواشناسی رو چک میکردم دیدم رطوبت هوا 95% بوده! آخه این بدن ما چه جوری توی این هوا تعرق کنه؟ ولی هوا هوای شماله. کاملا شبیه. به یاد استاد تاکامی «ساری» یادمون میاد و به یاد حاج مری، «شهسوار»! قشنگ انگار دارین توی شمال راه میرین. واسه همینم بود که امروز بر خلاف دیروز ترجیح دادم توی خونه بدون کولر گازی نمونم و بیام دانشگاه و الان توی  41 درجه بود! قدر تهران رو بدونین! امروز صبح که از خواب بیدار شدم، احساس کردم رو چمن خیس خوابیدم. صبح که سایت هواشناسی رو چک میکردم دیدم رطوبت هوا 95% بوده! آخه این بدن ما چه جوری توی این هوا تعرق کنه؟ ولی هوا هوای شماله. کاملا شبیه. به یاد استاد تاکامی «ساری» یادمون میاد و به یاد حاج مری، «شهسوار» قشنگ انگار دارین توی شمال راه میرین. واسه همینم بود که امروز بر خلاف دیروز ترجیح دادم توی خونه بدون کولر گازی نمونم و بیام دانشگاه و الان توی Tim Hortons نشستم و دارم مقاله می نویسم که تا جمعه باید ارسال بشه. هوای اینجا خیلی خوبه و حال میده. با یک کافی بدون شیر و شکر که حالا بعد از این همه مدت تلخ خوردنش مزه اش حسابی بهم می چسبه خوب دارم کار میکنم و الان در یک فرصت استراحت ترجیح دادم چند کلامی بنویسم.

این روزا به شدت مسابقات فوتبال هست. یکی کوپا آمریکا که فکر کنم امروز برزیل و اروگوئه بازی دارن (حریفش رو مطمئن نیستم، ولی احتمال زیاد خود اروگوئه است) از طرفی ماسبقات زیر 20 سال جهان در کانادا داره برگزار میشه و از همه مهمتر جام ملتهای آسیا که ایران فردا چهارشنبه اولین بازیش رو انجام میده. راستش این روزنامه های ورزشی و تفاسیر رو آدم میخونه کلی امیدوار میشه ولی من میتونم تیم ایران رو در بازی اول تصور کنم. بخاطر نداشتن بازی های تدارکاتی یک بازی کاملا ناهماهنگ و به زور یک مساوی میگیریم ولی بعید نیست در ادامه و با هماهنگی های بیشتر تیم بهتر بشه. تیم ایران مهره های خوبی داره ولی فکر نمیکنم تیمش از تیم دوره قبلی بهتر باشه. در هر حال علیرغم اینکه امید زیادی به این تیم بسته شده من چندان امیدوار نیستم ولی به شدت دوست دارم که پوزم بخوره و ایران همه رو لوله کنه و قهرمان بشه.

 

تا بعد،

ی.ه.م

نظرات 5 + ارسال نظر
تاکامی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام بهزاد جان
اولا از این که به یاد ما هستی خیلی خوشحالم . شما که باید به هوای شرجی شمال عادت داشته باشی خلاصه یه جورائی رفیق شمالی زیاد داری .

ثانیا واقعا دلم برای نوشته های فوتبالیت تنگ شده به امید موفقیت بعید ایران !!

ثالثا کلا خیلی اسیرتم .

غزل چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام عمو بهزاد، چطوری ؟ وای من می میرم تو هوای شرجی ! اما می دونی جالبه که آدم به هر حال عادت می کنه ! حالا تو عادت کردی ؟ یا نه ؟! برام جالب بود که گفتی از مزه قهوه تلخ داره خوشت می یاد! در ضمن خیلی خوبه که تحلیل های فوتبالیت رو هر وقت تونستی بنویسی ، البته منم که خیلی نمی دونم فکر نمی کنم ایران اتفاقی براش بیوفته به هر حال امیدوارم که خیلی هم بد نباشه !
خوش بگذره

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ق.ظ

سلام عزیز دلبند
این مطلب را برای جابجائی خونه مینویسم.
با حال تو که مثل ایل بختیاری هر چی داشتی گذاشتی و رفتی اونجائی که خونه دله.
دمت گرم که پشت پا زدی به تعلقات و خیلی تمیز رفتی به قشلاق که تجارب جدیدی رو تجربه کی .
واقعا همه چیز دنیا همیشه برای آدم نمیمونه .
ولی معرفت و صفا و محبت قابل تحویل و جا گذاشتن و عوض کردن . معدن عشق و صفا .........

شروین شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ

امروز تهران ناجوانمرداانه گرم است فاصله محل کارم هم که تا خونه خیلی دوره مردم از این گرما

حاجی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ق.ظ

گر رود نام من اندر دهنت باکی نیست
پادشاهان به غلط یاد گدا نیز کنند :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد