مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بدون عنوان !

شاهد مرگ غمانگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم

 نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم

 از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته این ایل و تبارم چه کنم

من کزین فاصله غارت شده چشم توام
چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم

یک به یک با مژههایت دل من مشغول است
میله
های قفسم را نشمارم چه کنم

نظرات 10 + ارسال نظر
puyan یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ

aaaaaaaaaaaaaaaliiii boooood

AA یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

همه شب همسفر این دل دیوونه منم
آخرین مشتری شبای میخونه منم
شب رو شیشه سکوت می نویسم مست مست
عاشقی یعنی جنون عاشقی یعنی شکست.

شروین یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

نه قدرت که با وی نشینم
نه طاقت که رویش ببینم
شدست آفت عقل و دینم
...
گریه راه تماشا گرفته
در سر من جنون جا گرفته

امروز صبح همش داشتم اینو زمزمه میکردم خیلی جاهاش یادم رفته ولی یاد قدیما افتادم

تورج دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

عالی بو د ...

سهیل دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام مخلصیم خیلی باحال بود. مامان جون هم اینجاست سلام می رسونه

آنتن وایرلس سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام مهندس
آقا من از زمانی که title‌ وبلاگت ؛یادداشت های عمو بهزاد؛ بود به اینجا سر میزنم که یه روز اتفاقی دیدم درباره ی یه آنتن که شبیه آنتن پارابولیک بود مطلب نوشتی اما چون زمان امتحانات بود نتونستم مزاحمت بشم.واقعیت امر اینکه میخوام دو تا آنتن بسازم که بشه باهاشون دو تا رادیویی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلی وات تو فاصله ی یک کیلومتری رو برای انتقال دیتا به میزان حداکثر ۱۲۸ کیلوبیت در ثانیه به هم وصل کرد.
اگر ۲۰۰ تومن پول داشتم دو تا آنتن میخریدم اما مشکل این هست که پول من تنها قد دو تا رادیو هست و به آنتن نمیرسه.میخوام ببینم آیا آنتن دست ساز میتونه این فاصله رو جواب بده؟ میخوام یه آنتن امنی جمع و جور مثل این (‌ http://wireless.gumph.org/articles/homemadeomni.html ) باشه که زیاد مشخص نباشه چی هست و بعداً برای گرفتن مجوز وایرلس دچار دردسر نشم.لطفاً یه راهنمایی بکنید ببینم همین که لینک دادم رو بسازم خوبه و جواب میده؟ و اگر این آنتن کارآیی خوبی نداره یک چیز مثل همین معرفی کنید بنده برم بسازمش!
مرسی

م ه ر د ا د سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ق.ظ

بسیار لذت بردم...
ولی مثکه اون دوست عزیزمون وبلاگت رو با کلاس درس دکتر آرزم اشتباه گرفته...
البته بد کاری هم نیستا :پی

بهزاد سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ق.ظ

آقای آنتن وایرلس لطفا به من ای-میل بزن به bbiglar@yahoo.com چون من فرکانس کار شما رو نمیدونم، حساسسیت گیرنده و BER قابل قبول رو هم برای شما رو نمی دونم باید اینها رو مشخص کنی تا بشه گین آنتن رو محاسبه کرد. ولی کلا برای فاصله 1 کیلومتر همینطوری حسی فکر کنم بشه این کارو کرد.

م ه ر د ا د سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

اومدم فقط کامنت آخر رو تو خونه قدیم بدم :)

حاجی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ

مثنوی باز تو درد دل خونی من
پاک شرمنده ام ای باعث مجنونی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد