مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

کارفور در ایران

 

 

اون سالی که دوبی بودم با شهاب توی دل سینتی سنتر یه سوپر مارکت بزرگ بسیار جلب توجه میکرد به اسم کارفور. اگه شهاب هنوز اینجا رو بخونه یادشه که چقدر می رفتیم اونجا و شکلات می خریدیم و حال می کردیم. امروز داشتم تو خبرا گشت می زدم دیدم که این فروشگاه فرانسوی که الان تو خیلی از نقطه های دنیا شعبه داره می خواد در ایران و تهران یک شعبه دایر کنه و استدلال جالبی داره و اونم اینکه تهران با 16 میلیون نفر جمعیت جای بسیار خوبی برای بازاره. من که خیلی از فروشگاه کارفور خوشام میومد و تقریبا جایی بود که خیلی از لوازم مورد نیاز روزانه رو میشد راحت و با قیمت نسبتا مناسب پیدا کرد. من که فکر میکنم در صورت احداث خیلی فروشگاه موفقی و شعبه های بعدی رو هم در تهران و احیانا شهرهای بزرگ تاسیس میکنه. حالا شما فکر میکنین دولت ما به یک فروشگاه خارجی با وجود فروشگاههای مثل شهروند و اتگا و سپه و ... اجازه فعالیت میده؟ لینک خبر رو از اینجا میتونین ببینین.

نظرات 5 + ارسال نظر
غزل جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

می دونی اولش می زاره که دایر کنه ، بعد که یکم کارش گرفت و دید فروشگاه های دولتی نمی تونن باش رقابت کنن ، به بهونه اینکه چرا فلان آدم دست سه دولتی تو فرانسه به جای گفتن جناب دکتر احمدی نژاد گفته آقای احمدی نژاد ، درش رو می بنده و ما می مونیم یه ساختمون گنده که سر درش نوشته به علت توهین به مقدسات تعطیل شد !
خوش بگذره

شهاب جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

یادش بخیر بهزاد

مهرداد شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.meredit.blogfa.com

به نظرم باید بذاره...
چون اگه دقت کنی شرکت های شیرینی و شکلات ایران در این چند ساله مخصوصا یک سال و نیم اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن...ولی باید کنترل شده باشه...یعنی از طرفی هم دولت حمایت بیشتری از شرکت های ایرانی بکنه و باعث پیشرفت اونها بشه.
و این سلسله اگه ادامه پیدا کنه خوب مطمینا وضعیت بهتر میشه.
مثلا از وقتی که فقط اسم ورود خودروهای خارجی اومد،مسیولین سایپا و ایران خودرو یه کم به خودشون اومدن...حالا درسته در عمل خیلی فرق نکرده ولی حداقل میفهمن که باید وقت بیشتری صرف بالابردن کیفیت بکنن
سایپا جدی تر گرفت مساله رو، واسه همین وضعیت بهتری از ایران خودرو پیدا کرد ولی چون مسولین ایران خودرو آدمای احمق تری هستند نتیجش اینه که ایران خودرو در وضع نابسامانی الآن قرار گرفته!
ولی خوب همیشه رقابت باعث پیشرفته ولی به شرطه اینکه این رقابت رو صرف تعطیل شدن شرکتهای ایرانی نشه...

puyan شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

agha shahab eeshalla IKEA

شروین یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

دولت ما بستگی داره اون روز که اونا میان قرارداد ببندن حالش خوب باشه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد