مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

پل

 

برای خواب معصومانه عشق کمک کن بستری از گل بسازیم
برای کوچ شب هنگام وحشت کمک کن با تن هم پل بسازیم

کمک کن سایه بونی از ترانه برای خواب ابریشم بسازیم
کمک کن با کلام عاشقانه برای زخم شب مرحم بسازیم

بذار قسمت کنیم تنهائی مونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن

تو رو میشناسم ای شب گرد عاشق تو با اسم شب من آشنائی
از اندوه تو و چشم تو پیداست که از ایل و تبار عاشقائی

تو رو میشناسم ای سر در گریبون غریبگی نکن با هق هق من
تن شکسته تو بسپار به دست نوازشهای دست عاشق من

بذار قسمت کنیم تنهائی مونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن

به دنبال کدوم حرف و کلامی سکوتت گفتن تمام حرفهاست
تو رو از طپش قلبت شناختم تو قلبت قلب عاشقهای دنیاست

تو با تن پوشی از گلبرگ و بوسه منو به جشن نور و آئینه بردی
چرا از سایه های شب بترسم تو خورشید و به دست من سپردی

بذار قسمت کنیم تنهائی مونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن

کمک کن جاده های مه گرفته من مسافرو از تو نگیرن
کمک کن تا کبوترهای خسته رو یخ بستگی شاخه نمیرن

کمک کن از مسافرهای عاشق سراغ مهربونی رو بگیریم
کمک کن تا برای هم بمونیم کمک کن تا برای هم بمیریم

بذار قسمت کنیم تنهائی مونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مردی که مرده بود جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

من هیچ وقت این پل رو این طوری تصویر نکرده بودم.....ترانه ای از جنتی عطایی برای همسرش شهین.......

سهیل یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ق.ظ

عکس عالی شعر عالی تر هوس کردم گوشش کنم مرسی

بابک یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://lynx.blogfa.com

بهزدا جان تو هم مثل اینکه بعله

شروین یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

درست میشه همه چی درست میشه البته اگه خدا بخواد

نسرین سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ق.ظ http://bikarandarya.blogfa.com

به دنبال کدوم حرف و کلامی سکوتت گفتن تمام حرفهاست

م ه ر د ا د جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ

اینجا قرار نیست آپ بشه؟

مهم نیست یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

با سلام
آقا دیگه شما مطلب ندارین بنویسید.
این مزخرفات چیه؟
مثل اینکه این وبلاگ رو واسه خانوادتون درست کردید!
این صحبت ها چیه؟
اینکه :
ساعت ۶ شام خوردم و ساعت ۹ حمام رفتمو و....
مگه خدمت سربازی رفتی؟
این بچه بازی ها چیه؟
میدونم ایرانی رو هر کاری کنی بازم ایرانی.
حیف تو که رفتی کانادا.
همین ایرانی ها هستند که کانادا و ایالات متحده رو خراب کردن.
اصلا مردم ایالات متحده و کانادا خوب کاری میکنن که به اکثر ایرانی های اونجا به چشم سگ نگاه میکنن.
یه کم در مورد فرهنگ و دانشگاهها و حقوق شهروندی و .... مطلب بنویس.
یا حق.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد