مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بهار تموم شد؟

همونطوری که پیش بینی میشد بهار کانادا خیلی کوتاه بود و عملا روزهای نسبتا گرمی از راه رسیده و دمای هوا حوالی ظهر به 30 درجه میرسه و با توجه به هوای مرطوب اینجا کلا شرجی میشه و گرما رو بیشتر از اونی که هست احساس میکنی. تصور کن خونه قشنگ و رمانتیکت نه کولر داره نه پنکه سقفی! حالا به لطف اینکه هم خونه ای هات چند روزی رفتند مسافرت میتونی پنکه هم خونه ای ات رو بذاری تا با آب زدن چفیه یه کم خودت خنک کنی. این حال و هوای چهارشنبه و پنجشنبه اینجا بود ولی امروز بهتر بود. البته شبها هوا خوبه و با 10-12 درجه میرسه که خیلی مطبوع و دلچسبه. کلا دلمون یه کم که چه عرض کنم خیلی برای تهران قشنگمون تنگ شد. چقدر دلم هوس کرده برم پارک چیتگر و دو سه دور با دوچرخه دور پارک بزنم!


راستی به آقا پویان هم تبریک میگم که با صبر مثال زدنیش خیلی چیزا رو به ما یاد داد. آقا پویان خیلی تبریک میگم، ایشاالله که زودتر ما از شما و شیوا خانوم توی واترلو پذیرایی کنیم.


به احسان هم بگم که کلا خیلی دلم واسه نون بیار کباب ببر تنگ شده. این روزا بد جوری هوس کردم. اسی نوکرم!



در پناه حق


ی.ه.م

نظرات 6 + ارسال نظر
م ه ر د ا د شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

بسی حال بردم از این نوشته...
تبریک به پویان هم از همین راه دور:)

غزل شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

خب اینجا هم دست کمی از کانادا نداره چون به هر حال گرمه ، حالا اینکه دقیقا چند درجه است نمی دونم اما گرمه !
در ضمن من از همین تریبون اعلام می کنم که اصلا این احسان کجاست داره چی کار می کنه ؟ بابا یه وبلاگ هم بگید احسان بزنه آدم از حالش خبر دار بشه چون تاحالا آن لاین هم ندیدمش !
راستی من دعوت کردم که بازی کنی ، اگه دوست داشتی خوشحال می شم !!

غزل یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

خب بهزاد جان باید یکسری از آدمها یا هر چیزی که تو زندگیت تاثیر گذار بودن رو بنویسی و بعدش از یسری آدم دیگه دعوت کنی که اینکارو انجام بدن ;) به همین راحتی !

دایی مهدی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ق.ظ

جات خالی من و شروین پریشب رفتیم دوچرخه سواری

شروین سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ

جات خالی منو مهدی شنبه رفتیم چیتگر دوچرخه سواری

حاجی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

درسته بهار تموم شده ولی دلت که همیشه بهاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد