مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مسابقه!‌

خب مهرداد از من خواست که یک مسابقه راه بندازم و از اونجایی که من هم یه مدته توی مد نوشتن نیستم یک مسابقه کوچولوی غیر تستی رو میذارم اینجا.

 

«اون کدوم کلمه انگلیسیه که علاوه بر اونایی که انگلیسی زبان دومشونه، اونایی هم که زبان اولشون انگلیسیه بد تلفظ می کنند؟»

 

یاد یک جکی هم افتادم که به مسابقه بی ربطه ولی وقتی یادم افتاد خنده ام گرفت. به یه بابایی میگن سردت بشه چی کار میکنی؟ میگه میرم کنار بخاری میشینم. میگن اگر بیشتر سردت شد چی؟ میگه به بخاری میچسبم. میگن اگه دیگه خیلی سردت شد چی؟ میگه خب روشنش میکنم!

 

در پناه حق

یاور همیشه مومن

 

پ.ن. من همیشه دلم میخواست از سهیل بابت کامنتهاش از طرف خودش و مامان جون تشکر کنم ولی نمیشد. فکر کنم چند روز پیش هم تولدش بوده بدین وسیله هم تبریک میگم و هم تشکر میکنم. خیلی مخلصیم آقا سهیل.

نظرات 8 + ارسال نظر
م ه ر د ا د سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

:((
یعنی چی؟!

بابک سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://lynx.blogfa.com

ما هم همین جا مراتب ارادت خودمان را برادران سپپهر و سهیل اعلام می نماییم

سینا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

خوب معلومه دیگه:کلمه ی:"bad"

سهیل چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ق.ظ

خیلی خجالت دادی حاج بهزاد وظیفمه
همین طور آقای دکتر . من هم سلام و عرض ادب می کنم ان شاء الله خدمتتون می رسم

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ

ای ای ای...بازی با کلمات:)

شروین پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

البته فارسی زبانها هم آن را بد تلفظ می کنند. این که خیلی بد شد :)

سینا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ق.ظ

آقا از این حرفای حاشیه ای خارج شیم.هر مسابقه ای ۱ جایزه ای داره.پس جایزه ی ما چی شد؟؟؟!!!;)

مهرداد جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

جایزه شما سینا جان امشب داده شد...:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد