مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

راز همیشگی

حس همیشه داشتنت، نه عشق و دلبستگیه
نه قصه گسستنه، نه حرف پیوستگیه
عادت و عشق و عاطفه، هر چه لغت تو عالمه
برای حس من و تو، یه اسم گنگ و مبهمه
تو این روزای بی کسی، اگه به دادم نرسی
یه روز میای که دیر شده، نمونده از من نفسی
خواستن تو برای من، فرا تر از روح و تنه
راز همیشگی شدن، همیشه از تو گفتنه
اگر تو مهلتم بدی، مهلت مرگو نمیخوام
با تو به قصه میرسم، همراه لحظه ها میام
عادت و عشق و عاطفه، هر چه لغت تو عالمه
برای حس من و تو، یه اسم گنگ و مبهمه
تو این روزای بی کسی، اگه به دادم نرسی
یه روز میای که دیر شده، نمونده از من نفسی
همیشه عاجزه کلام، از گفتن معنی ناب
هیچ عاشقی عاشقی رو، یاد نگرفته از کتاب
عادت و عشق و عاطفه، هر چه لغت تو عالمه
برای حس من و تو، یه اسم گنگ و مبهمه
اگه تو مهلتم بدی، مهلت مرگو نمیخوام
با تو به قصه میرسم، همراه لحظه ها میام
تو این روزای بی کسی، اگه به دادم نرسی
یه روز میای که دیر شده، نمونده از من نفسی

نظرات 6 + ارسال نظر
someone یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

قشنگ بود
موفق باشی

تو ر ج یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ق.ظ http://lonelyseaman.wordpress.com

هو ا خو اه تو ام جانا می دانم که می دانی که می دانی
هم نادیده می بینی و هم ننو شته می خو انی
بهز اد جان من نیز چو ن تو

غزل سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

چه بامزه بود عمو بهزاد این دوتا خاطرات اخیرت ، شاد شدیم ;) شعرهای شما هم که خوب همیشه خوبن دیگه ، گفتن نداره ! خوش بگذره

فرهاد سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ http://fans-p7.blogfa.com/

سلام آقا بهزاد
با اون داستان میناوند خیلی حال کردم فلش بکت به سال ۱۳۷۵ خیل بجا بود
دستی تو شعرم که داری
موفق باشید - پیش مابیا

سهیل سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام
خیلی باحال بود ولی غمگین مخلصیم
خوب بگذره

AA چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ق.ظ

مخلص هر چی آدم با احساسم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد