مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ریموند

آخر شبه و توی دفتر نشستیم. ریموند بس که فیلم این پسره قاتل رو گذاشته و به حال کشته شدگان دانشگاه ویرجینیا  افسوس خورده خودشم فکر کنم خسته شده. شروع میکنه به حرف زدن. اینقدر زمین و زمان رو به هم میدوزه تا حرفش به جایی میرسه که میگه:

-          بهزاد، بعضی پسرای ایرانی خیلی خوش تیپ هستند...

-          آره واقعا، ولی من که از این نعمت بی بهره بودم!

ریموند در حالیکه سعی می کنه با لحن دلداری دهنده ای صحبت کنه میگه:

-          ببین بهزاد، خدا کاراش خیلی عادلانه است (ریمود لغت fair  رو به کار برد هر چند شاید دقیقا این معنی رو نده ولی مفهموش همونه) اگه به کسی چیزی رو نمیده حتما جای دیگه جبران میکنه. ببین به تو تیزهوشی رو داده...

من از خنده روده بر میشم و از ریموند هم تشکر میکنم که به من روحیه داده. واقعا اینقدر وضعم خرابه که ریموند اینجوری راجع به من صحبت میکنه؟ آخه این چند کیلو چربی اضافی دیگه این حرفا رو داره؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نقی زاده پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

مهدی.لواشک پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.lavashak.blogsky.com

سلام
من هم در جشن شما هستم
۱۰۰٪

مهرداد پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ

:))

ehsan جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ

bastegi dare on "chand" to che range i bashe!:))
vali kheyly hal kardam ba in postet!:D aslan man az rooze avval az in reymond khosham miyoumad!;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد