مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

در حاشیه نمایشگاه

یکی دو شبه که غول مهربون به خاطر اینکه برنامه نمایشگاه داره، نمیاد شرکت با هم چت کنیم. خلاصه که ازش بی خبریم. توی عکسها رو که نگاه می کردم، یک عکس از نمایشگاه پارسال پیدا کردم. توی عکس من هستم، کامیار و صابر و خود غول. الان امسال کامیار یه سر دنیا، من یه سر دنیا، صابر هم یه سر دیگه ایران و فعلا خود رامیار سنگر رو حفظ کرده. در هر حال دیدن این عکس و خاطرات اون سال خالی از لطف نیست.

 

ی.ه.م

نظرات 4 + ارسال نظر
ورود13- سال ممنوع سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

ورود13- سال ممنوع
دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
mamno-13.blogsky.com

غزل چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ق.ظ

ای چه باحال ، خیلی جالبه ها شما با اینکه انور دنیایی ، اما اطلاعاتت خوب بروزه ، ما که پارسال وقتی تموم شد کل جریان فهمیدیم که این جناب هم تو اون نمایشگاه غرفه داشته ، واقعا از پارسال تا حالا چقدر این سکه هه چرخیده و چه اتفاقهایی که نیوفتاده و می شه گفت چقدر هم سریع ، دنیاست دیگه !
خوش بگذره

گلریز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ق.ظ

منم دیروز تو رادیو شنیدم خبر شروع نمایشگاه رو . برا رامیار آرزو می کنم زودتر نمایشگاه تموم شه راحت شه :)‌ .چاکریم دکتر :) . همیشه خوب و خوش و خندان باشی .

م ه ر د ا د چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد