مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

میان خورشیدهای همیشه

زیبایی تو

            لنگری ست -

خورشیدی که

              از سپیده دم همه ستارگان

                                        بی نیازم می کند...
نظرات 7 + ارسال نظر
تورج عاطف شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.tourajatef.blogfa.com

بهزاد جان
سلام و ب بلاگ خو بی داری من هم یک و ب بلاگ غیر و ر زشی دار م که بالا آدر سش را نو شتم یکی دیگر هم این آد ر سه
www.lonelyseaman.wordpress.com

Mohammad شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ

Salam ostad, man ye ye k hafte dah roozi bood ke internet nayoomade boodam bekhatere kar, alan oomadam didam inja koli neveshti. Eivaaaaaal.

بابک دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://lynx.blogfa.com

تو خورشید با ش
تا من برایت
.................
سلام رفیق
منچستر ؟ میلان؟
چلسی؟لیورپول؟

غزل دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

ای ول عمو بهزاد ، عجب شعر قشنگی ، من تو مسائل ورزشی دخالت نمی کنم ، برای همین این پست باست نظر گذوشتم ، بسی لذت بردم از این شعر !
خوش بگذره

م ه ر د ا د دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

یادش بخیر کتاب میان خورشید های همیشه رو نمایشگاه کتاب امسال خریدم:)
بی ربط بود ولی خوب گفتم دیگه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ

یادش به خیر یه بار یکی اینو به من گفته بود!!! معلومه شما هم بله؟؟!!!!

puyan سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ

haji damet garm baba, ma ye moddat naboodim, zade boodi too kaaare khafaaaaa;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد