مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

گلبانگ

عشق تو آتش زد جانا، بر دل من

بر باد غم داد آخر آب و گل من

روی تو چون دیده دل، بهتر ز لیلی

شد بند زنجیر دام، مجنون دل من

وصل تو مشکل مشکل، جان دادن آسان

یارب کن آسان آسان، این مشکل من

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

ishala asan asan mishe!h

مارینا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

بهزاد جان خیلی خوب شد بازم شروع کردی به نوشتن ... :)
این شعرو هم دوامی تو دستگاه ماهور خونده ...و ایشالله هرکی هرمشکلی داره آسان بشه:))

مهرداد چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://meredit.blogfa.com

این آهنگ هم توی گلبانگ هستش هم توی ماهور(در کارنامه استاد)
جفتش قشنگه ولی ماهور یه فضای دیگه ای داشت...یادته بلند میزدی زیر آواز این شعر رو؟...یادش بخیر...هنوز هم منتظریم:-)

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.meredit.blogfa.com

سلام بهزاد جون...
اون قسمت وبلاگم که نوشتم :روز اول روزی جالب است...نقدا خط میکشیم دورش را!
میخواستم در مورد تو و محمد بنویسم گفتم باید مفصل در چند بخش بنویسم...چند تا عکس لازم داشتم که توی دوربین دایی مهدی است الآن...به محض گرفتن اون عکسا مینویسم...

احسان پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

ایشاا.. ایشاا... ایشاا.. عروسی آقا نوریان!:)

م ه ر د ا د جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.meredit.blogfa.com

ایولللللللل احسااااااااان:)))))))

بهزاد شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ق.ظ

آقا بهزاد، این روزا همش یاد کاری هستم که درست یک سال پیش کردی. همیشه یادتم. تو و احسان. واقعا یه موقع هایی با وجود تمام سرسختی احتیاج داری به همدلی دوستات. ممنون که یاد این حس رو برای همیشه بهم هدیه دادی.
امیدوارم امسال سال خوب و پر از برکت همراه با سلامتی باشه برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد