مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

هفت سین من!


در آخرین لحظات سال 1385، سفره هفت سینی در اندازه وسع خودم چیدم و عکسشو می ذارم اینجا.




این سفره شامل است بر


1- سیب


2- سیر


3- سکه


4- سبزه


5- ساعت مچی


6- آناناس (این منتهی سین اش افتاده آخر)


7- دیگه هر چی گشتیم سین دیگه ای پیدا نکردیم و سعی کردیم با اون کارتهایی که برامون از ایران ارسال شد جای سین هفتم رو پر کنیم.



خلاصه که ما هم سال جدید رو همراه ایرانی های عزیز در وطن جشن می گیریم.



یا مقلب القلوب و الابصار


یا مدبر اللیل والنهار


یا محول الحول والاحوال


حول حالنا الی احسن الحال


نظرات 10 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام آقا بهزاد
سفره کامل و جامعیه فقط از سین هاش ماهی قرمزش کمه!!
ایشاالله که سال خوبی رو پیش رو داشته باشی یا حق!دوست داشتی یه سر هم بیا پیش خودم

غول مهربون سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

شما از شیخ و شیگار غافل نشو داداششش

RZ سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ

sandwhich va sib zamini:D:D

احسان سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

سس هم به یاد کاوا بذار! دو تا هم سین داره!

غزل پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

به به عمو بهزاد بازگشتتون رو با سال نو تبریک می گم امروز خیلی نا امیدانه اینجارو باز کردم دیدم نه بابا سال خوبیه امسال و شما هم دوباره می نویسی خوشحال شدم . بسیار بسیار بهتون خوش بگذره و شاد باشی سال نوت خیلی مبارک باشه

puyan پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ق.ظ

yavar hamishe salari

مهرداد جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

semicoductors....

[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

سپهر شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام
چاکریم سفره یه سین دیگاته که یادت رفته هه هه زیره همست
سال زلالیرو واست آرزو دارم
راستش عیدش بی بهزاد زیاد نچسبید

پروین جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام به به چه زیبا
آرزو میکنم همواره دعای اول سال در تو جاری باشد
وهرسال با دل خوش هفت سین های خوب بچینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد