مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

برف و سرما و ...

اینجا بالاخره برف بارید و خیلی زود زود نشست روی زمین. هوا سرد شد و باد شدیدی می اومد. همه اش دارم فکر می کنم که چرا «بهار مردمی ها دی شد...زمان مهربانی طی شد...»؟

نظرات 5 + ارسال نظر
صابر سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام ٬ مخلصیم آقا بهزاد٬ خووبی؟ باز بعد از مدت ها به شبکه جهانی دست یافتم!!! حسابی دلم واست تنگیده !! دیگه احسان هم اوومده حسابی حال می کنین دیگه. فکر کنم باید یه شعبه (۱۳فول مرام) تو کانادا راه بندازی. خیلی مخلصیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام دکتر .چرا چند وقته نیستی ؟؟؟
خواستم بگم درسته دی شده و دیگم آخراشه ولی کی گفته زمان مهربانی طی شد ..
این شعر خودش تنهایی هم حتی پر از مهربونیه و یادآور هزارتا خاطره و دوستی و باهم بودن..(:

گلریز سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ

(: قبلی رو من نوشتم ! نمی دونم چرا اسمم رو پاک کرد !!

نسترن سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

گلریززززززززززززززززززززززززززززززز...........
تو نه تنها دوربین ات خوبه . خودت هم حرف های خوب خوب می زنی
:)

فاطیماـ دبی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.psy133.persianblog.ir/

زیبا بود...............مرحبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد