مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ویوا بارسا ...

 

ما امروز ظهر ساعت یک و نیم بعد از ظهر بود که خسته شدیم و گفتیم بریم یک قهوه بزنیم. همینطور قدم زنان در حال تفکر هم بودیم اومدیم تا رسیدیم به استار باکس. یک قهوه متوسط کم برشته شده (Light Roast) سفارش دادم و اومدم برگردم دیدم تلویزیون بزرگ توی استارباکس فوتبال پخش میکنه. به خودم که اومدم دیدم رونالدینهو روی صفحه تلویزیون اومده. یک لحظه یادم اومد که امروز بازی بارسا و وردربرمن هست و بارسا باید حتما برنده بشه. نگاه کردم دیدم دقیقه 2 بازیه. دیگه بدون توجه به ساعت، زمان و مکان محو بازی شدم و نشستم یک بازی کامل نگاه کردم. چه حالی داد. اونم با بازی درخشان رونالدینهو و ستارگان بارسلونا در نوکمپ و صعود پر افتخارشون به مرحله بعد...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://lynx

سلام بهزاد جان خیلی مخلصیم
گل رونالدینیو هم کلی یه گونی حال داد
من این گودیانسن رو هم یه جورایی دوست دارم
منو یاد ویری میندازه

iamhere چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.iamhere.blogsky.com

نشنیدم... یه نفر برام کامنت گذاشته بود ! :)

روح نظام !؟‌ مممم...بهتره هیچی نگم،آخه ممکنه با روح نظام سازگار نباشه ! اونوقت اینجا هم ...;)

شاد باشی، تا همیشه :)

مهرداد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.meredit.blogfa.com

هوررررررااا

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

مسعود چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

براستی بارسا با ریکارد و رونالینهو بی نظیره

سامان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ

با اجازه بزرگترا، ما هم طرفدار بارساییم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد