مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

8 آذر یادش به خیر

 

امروز 8ام آذره. سالروز پیروزی تاریخی ایران بر استرالیا. 9 سال گذشت! عجب روز قشنگی بود. چقدر همه با هم شادی ملی قشنگی داشتیم. روزی که بغض رفتن به جام جهانی بعد از 20 سال ترکید. هر چند من از خداداد عزیزی به خاطر شخصیت کوچیکش خوشم نمیاد ولی هیچ وقت گل قشنگی که زد رو بادمون نمیره. جالبه که خودشم گفته که اشتباه کردم توپ رو اونجوری زدم. باید بوسنیچ رو دریبل می کردم.

 

ی.ه.م.

پ.ن. خوندن مطلب بردم اونم دو-هیچ مهرداد خیلی قشنگه. توصیه میکنم سری بهش بزنید

نظرات 7 + ارسال نظر
تاکامی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

رییس جان سلام
چقدر من با مطالب ورزشی که مینویسی حال میکنم واقعا دمت گرم.

meredit چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.meredit.blogfa.com

تازه پاس اون گل رو هم علی دایی داده :-)

meredit چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.meredit.blogfa.com

آقا بهزاد شرمندمون کردی:-)

پروین چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

بهزاد جان
یاد اون روز هرگز از جلو نظرم نمی رود ۱۰ ثانیه آخر اگر کسی در اون لحظه فیلم ترا می گرفت این فیلم جاودانه می شد وبعد رقص اون مرد ۶۰ـ۶۵ساله در خیا بان ستارخان

meredit پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ

عجب عکس خفنیییییییییییههههه!!!!!!

KoUrOsH جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

khodad khodasssssssssssss

harfash ro kasi nafahmid !

khodad yeki az bozorgtarinha bood!

مهرداد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ

بله آقای کورش...بود!...نه هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد