مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ساده ولی کاربردی!

Do not wish to be anything but what you are, and try to be that perfectly

نظرات 2 + ارسال نظر
وصال دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
یه نظر سنجی عشقی گذاشتم تو وبلاگم خوشحال میشم یه سر بزنی

iamhere دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.iamhere.blogsky.com

اتفاقی ِاتفاقی این صفحه جلوم باز شد...طبیعتا هم اول از همه همین پستو خوندم دیگه ;)
بعد ناخودآگاه رفتم رو پست پایینی...اونم که از شانس من داستان دنباله دار بود و مجبور شدم قبلیشم بخونم ! بعدشم بعدی و ....
یه چیزی که من تو نوشته هات احساس کردم و خوشم اومد روان بودن و سادگی لحن نوشته هاس ...این که آدم احساس نمی کنه نویسنده خودشو از پشت انبوهی از کلمات نه چندان شفاف به خواننده ش نشون می ده...
میدونی...اتفاق های خوب شاید کم باشن ولی غیر ممکن نیستن ;)

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد