مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

چهره های ماندگار

 

مثل اینکه دیشب همایش چهره های ماندگار برگزار شد و در علوم مهندسی دو تن از استادان برتر دانشکده فنی حائز عنوان چهره ماندگار در رشته های برق و مکانیک شدند. استاد کارولوکس و استاد منصور نیکخواه بهرامی که واقعا خدمات علمی شون و جایگاه علمی شون مشخصه. انشالله که این دو استاد زنده باشند و همچنان به علم آموزی کمک کنند. من منتظر روزی هستم که استاد شاه آبادی به این عنوان دست پیدا کنه چون پتانسیلش رو داره و باید بخواد تا بتونه آثاری ماندگار از خودش به جا بذاره.

البته این همایش به نظر میاد در بعضی رشته ها از طریق پارتی بازی به انتخاب عنوان می پردازه چرا که انتخاب آیت الله عمید زنجانی به عنوان چهره ماندگار در رشته حقوق کمی سوال بر انگیزه.

 

تا بعد

ی.ه.م

نظرات 3 + ارسال نظر
meredit the king سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ق.ظ

واقعا که هر دوشون لایق این مقام هستند!...فقط قیافه جبه دار دیدنی بود...من هم ۱۵ دقیقه دیگه باهاش کلاس دارم برم ببینم چی میگه؟:-)

گلناز سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

من وقتی تیکه های این برنامه رو تو اخبار دیدم فقط یاده تو افتادم.

مسعود جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ

امیدوارم که به همین زودی ها تصویر تورا هم به این عنوان ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد