مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مونوپولی

 

بچه تر که بودیم، یادمه یک بازی بود به اسم ایروپولی که یه عالمه اسکناس و اینا داشت که من خیلی با تریپ مایه داریش حال می کردم. ولی اونقدر که باید از بازی لذت نمیبردیم. خلاصه این بازی برمیگرده شاید به دورانی که من 8-9 سالم بیشتر نبود. دیروز رامین رو ما آنلاین دیدیم و رامین بعد از اینکه چند وقت پیش بازی سودوکو رو به ما داده بود و ما دیگه بهش مسلط شده بودیم، دو تا بازی جدید داد. یکی تتریس بود، یکی هم مونوپولی(که فارسیش میشه همون ایروپولی). خلاصه که دیشب آخر شب یکی دو دست بازی تتریس بازی کردم، دیدم به اندازه قدیما حال نمیده. گفتم برم ببینم مونوپولی بازی کنم. بازی رو به کل یادم رفته بود. اول رفتم یه عالم خوندم ببینم چه جوری بود بازی و یه کم دستم اومد که چی به چیه. بعد رفتم بازی کردم که کامپیوتر بد پوز منو زد و همه پولهای منو خورد. خلاصه که ما دیدیم نمیشه! گرفتیم خوابیدیم و امشب بعد از اینکه Assignment درس الکترومغناطیس پیشرفته رو در حالی که با غول مهربون صحبت میکردیم انجام دادیم، از غول کسب اجازه کردیم که بریم مونوپولی رو بازی کنیم. خلاصه که بازی حس باحالی بود. انگار که وسط عالم بیزینس هستی. اینو بخر، اینو بفروش، وام بگیر، معامله کن، حسابت منفی بشه، مثبت بشه و اینا که خلاصه بعد از یک ساعت و چهارده دقیقه حریف که کامپیوتر بود رو شکست دادم و حالی کردم. حالا ایشالا شبای دیگه بازی رو در لول های مشکلتر امتحان خواهم کرد. اینم عکس فتح بزرگ ما که با 3 میلیون دلار پول نقد و 58 میلیون دلار سرمایه بازی رو به پایان رسوندیم.

 

ی.ه.م

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد کار پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

آقا لینک بده .. نمی شه که تهنا تهنا حال کنی ..

meredit the king پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ

من هیج وقت بازی نکردم این رو!

دایی مهدی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ

زود باش ببینم یه خورده از این پولایی که برده رو بفرس برای دایی جونت.

راستی افشین تازگی ها یه بازی مشابهی پیدا کرده بود (البته واقعی نه کامپیوتری)‌ می گفت پیشرفته ایرو پولی است و خیلی حال می ده

سیاوش دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://sobhomid.bolgsky.com

باباجون مادرت بگو ازکجا بگیریم این بازی رو
اگه راهنمائی کنی کلی متشکرمیشم

فرزین پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

دنبال نسخه قدیمیش با اسم ایروپولی هستم هر کی پیدا کرد با این شماره تماس بگیره ۰۹۱۴۳۱۵۵۷۴۵ حاضرم با قیمت بالا بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد