مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

تولد هستی

 

دکتر کردی -استاد آینده احسان- رو که چند روز پیش توی راه دانشگاه دیدم، بعد از یک کم خوش و بش، گفت که فردا تولد هستی -منظورش دخترشه که 3 سالشه- است  و برای دخترش امروز توی مهدکودک تولد گرفته. ما هم با پویان صحبت کردیم و قرار شد یک کادو بگیریم. پویان زحمت کشید و رفت از سنت ویتال یک کادوی خوشکل خرید. خلاصه که ما پنجشنبه عصر قرار گذاشتیم که بریم آخر وقت دم در مهدکودک و کادو رو بدیم. خلاصه اومدیم در مهدکودک دیدیم به!! هستی خانومی که دست ما بهش میخورد جیغ میزد، دوید طرف ما و به قول مامانش به ما hug داد. به نظر میرسید که هستی منتظر ما بود براش کادو بیاریم و کلی خوشحال شد. این نوشته رو اینجا میذارم که احسان ۱۹ اکتبر تولد هستی یادش نره. اینم عکس دکتر کردی و هستی. البته ربطی به پنجشنه نداره.

 

تا بعد

ی.ه.م

نظرات 2 + ارسال نظر
ح یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://panahande.blogfa.com

بـــا ســـلام،از وبلاگ پناهندگان ایرانی در انگلیس دیدن کنید تا از وضعیت غیر انسانی که‌ حکومت وحشی و نژادپرست انگلیس بر آنها تحمیل کرده‌ است مطلع شوید.به‌ پناهنده‌ لینک بدهید و آن را به‌ دوستان خود معرفی کنید.
با تشکر:پناهنده‌
Http://panahande.blogfa.com

رحمان عزیزی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.amuzeshgahe-mehr.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری عزیز.فقط پیوند هات اومدن پایین.برای حل این مشکل مطالبت رو یکی یکی حذف کن و اونها رو در مطلب جدید دوباره بنویس.به وبلاگ تازه تاسیس ما ه سر بزن.ارادت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد