مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

به یاد پرسپولیس

 

هر چند مدتیه تصمیم گرفتم در زمان حال زندگی کنم و کمتر خاطرات رو به یاد بیارم، امروز صبح اومدم سایت ایران اسپورت رو چک کنم که ببینم بازی پرسپولیس و سایپا چند چند شده. دیدم نوشته بازی پرسپولیس و سایپا ساعت 20. یه نگاه به ساعتم کردم دیدم 30/11 یعنی دقیقا همون ساعت 20 به وقت تهران. یه دفعه هوس کردم بازی رو ببینم. بعد که فکرشو کردم که وسط آزمایشگاه من بشینم فوتبال ببینم چقدر خنده دار میشه!! خلاصه رفتم رادیو ورزش رو باز کردم و بازی رو به طور مستقیم همراه با پرسپولیس دوستهای عزیز همزمان تعقیب می کردم. وسطهای بازی بود (فکر کنم دقیقه 55 بود) که پرسپولیس چپ و راست حمله میکرد، یکدفعه تماشاچی ها یکصدا داد میزدند، «پرسپولیس زلزله، همینه همینه» یک لحظه احساس کردم توی ورزشگاه آزادی توی جایگاه 29 نشستم و دارم و با بقیه داد می زنم و عشق می کنم. البته خوشبختانه جو زدن نشدم و توی آزمایشگاه شروع نکردم به داد زدن و تشویق کردن. اینجوری که گزراشگره گزارش کرد، بازی قشنگی بود و ما هم از اینجا حدود 12000 کیلومتر دورتر حالشو بردیم. راستی یادم رفت بگم که بازی هم 2-2 شد!

 

ی.ه.م

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تاکامی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام رئیس
یاد اون روزها به خیر که با هم میرفتیم آزادی چه حالی میداد .
دیگه تا یه هفته تخلیه می شدیم: یاد آقا سیروس .... بازی ایران - عربستان و...

babak شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://lynx

eyval be ali dayi
rasti baz ali dayi vagti dar perspolis nist
baz be perspolis khedmat mikone
dari in nokte ro

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد