مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بی عنوان!

 

امروز یک کم با مساله سوم ور رفتم. تقریبا حل شد. زیاد حال و حوصله نداشتم. شب خونه دکتر کردی دعوت داشتیم. عاطفه خانوم برامون باقالی پلو با ماهیچه درست کرده بود. مدتها بود این غذا رو نخورده بودم. یعنی از وقتی اومده بودم کانادا! یک کمی هم سالاد الویه درست کردم برای بقیه روزها. کارهایی که می خواستم بکنم امروز رو تقریبا هیچکدوم رو انجام ندادم. فقط دنبال آلبوم شورانگیز شهرام ناظری بودم که گوش کنم. خیلی خیلی گشتم و دست آخر لینکشو پیدا کردم. اگه کسی خواست می تونه اینجا گوش کنه. خلاصه که امروز عصر این آلبوم خیلی به ما چسبید. حالا تعطیلات آخر هفته تموم شد و هفته جدیدی شروع شد. بریم ببینیم هفته جدید چی میگه.

 

تا بعد

ی.ه.م

نظرات 3 + ارسال نظر
meredit the king دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

عجب!...چه خوب به همه کارات میرسی!

حاجی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ

شیره حاجی خودم!ا
تو همه ی کارهات موفق و خستگی ناپذیر باشی

گلناز دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام , چطوری مرد بزرگ؟؟ عجب وبلاگی شده ها!تو وقتی ایران بودی و دم دست , من انقدر ر یز از حال و احوالت خبر نداشتم.البته این از کوتاهی من بوده. به هر صورت بازم مثل ۲ سال پیش(اگه اشتباه نکنم) بازم یه وبلاگی هست که تا میایم تو اینترنت سریع یه سر بهش میزنیم , کلی چیز یاد میگیریم که هیچی, انگار یه گپی هم با خودت زدیم.مرسی واقعآ :)
در ضمن هفته خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد