مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

اولین برف وینیپگ

 

من الان سایت هواشناسی تهران رو نگاه کردم. دمای هوا حدودا 20 درجه سانتیگراد بود. این یعنی یک خنکی مطبوع! توی این خنکی مطبوع امروز ما اولین برف رو در وینیپگ تجربه کردیم. زمانی که حدود یکی دو ساعت مدام برف می اومد و روی سقفها، درختها و سبزی های کنار خیابون نشست، من توی دانشگاه بودم و دوربین نداشتم وگرنه دوست داشتم که از این صحنه ها عکس می گرفتم و ارسال می کردم. دمای هوا وقتی که باد میاد (Wind chill) یه چیزی حدود 6 درجه زیر صفره و الان تا دی و بهمن که اوج سرمای اینجاست فاصله زیادی داریم. جای غول مهربون خالی که با هم توی این هوا قدم بزنیم.

 

ی.ه.م

 

نظرات 8 + ارسال نظر
غولی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ق.ظ

دکتررررر آلاسکا یخی میخوام زیر اون برفتوووون!

گلریز چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

دکتر یه کم ازون برفارو نگهدار اومدی تهران برامون سوقاتی بیار .. یه چمدون پره برف..!

حاجی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ

امشب تو افطاری جات خالیه

زهرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

مگر این هوا باعث بشه ما یه لباس گرم هم تن شما ببینیم( البته دی یا بهمن نه الان;))

meredit the king چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ

واااااووو

ترانه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://to-unja-man-inja.blogsky.com

سلام عمو
خوش به حالتون...اینقدر هوس برف کـــــــــــردم که نگو!
ایندفعه جای منم خالی کن وقتی برف می اومد

نسترن پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ

خوشا به حالت ! دلم برای یه برف و برف بازی یه حسابی لک زده .......

دایی مهدی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام دایی
اگر که میشه این عکس ها تو یه موله کوچیک تر بذار . اینجا اینترنت ما درپیته و دانلودش مخصوصا وقتی تو صفحه زیاد باشه ول معطله. به نظر من ۴۸۰ در ۶۴۰ سایز خوبیه .
در ضمن اگر میشه عرض صفحه ات رو کمتر کنی با حال تر میشه . خوندن سطرهای طولانی کمی سخته.

مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد