مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

پیتزا هات

 

 

این نوشته رو تقدیم میکنم به «آقا پدرام عزیز» که میدونم خیلی با پیتزا هات حال میکنه!

میگن بزرگترین پیتزای زنجیره ای دنیاست. خلاصه ما بعد از 2 ماه اقامت در وینیپگ تصمیم گرفتیم که با پویان پیتزا هات رو تجربه کنیم. خلاصه امروز که هوا هم نسبت به روزهای دیگه خیلی سردتر شده بود رفتیم پیتزا هات زدیم. برام تاریخچه پیتزا هات جالب بود. رفتم از ویکی یه کم راجع بهش خوندم. یه خلاصه ای از تاریخچه اش رو می نویسم. اگه کسی خواست بره، میتونه از اینجا بیشتر بخونه راجع بهش. هات(Hut) به معنای آشیانه است. (قابل توجه اسی کفترباز)  یه وقت با Hot به معنای داغ اشتباه نشه.

 

«پیتزا هات در سال 1958 توسط دن و فرامک کارنی در ویچیتای کانزاس تاسیس شد. اما این کمپانی عملا در سال 1965 در میان جامعه آمریکایی به رسمیت شناخته شد، جایی که در مسابقه تبلیغاتی که در تلویزیون آمریکا در آن سال برگزار شد، در تبلیغی با عنوان Putt Putt to Pizza Hut معروف شد. بعدا در سال 1977، پپسی کولا امتیاز پیتزا هات را خرید. (معنی Putt هم ضربه آروم کنار سوراخ گلف که به توپ زده میشه است. حالا این شعار چه معنی میده من نفهمیدم)

پیتزا هات در سال 1977 از پپسی کولا جدا شد. مشخصه اصلی سمبل پیتزا هات، سقف رستوران است که یک سقف شیروانی(mansard) قرمز رنگ می باشد که در لوگوی پیتزا هات هم گنجانده شده. این طرح در سال 1964 طراحی و در سال 1999 بازسازی شده است. شعار(slogan) پیتزا هات در کانادا هم  اینه Eat, Laugh, Share !...»

اینم عکس من و آقا پویان در پیتزا هات.

در پناه حق

ی.ه.م

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ق.ظ http://to-unja-man-inja.blogsky.com

سلام عمو بهزاد...من دفعه اوله که به وبلاگ شما اومدم..
جالب بود.البته نتونستم عکسهاتونو کامل ببینم..
ظاهرا این عمو بهزاد ما یه کمی شکمو تشریف دارن نه!؟
اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنین....

ترانه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ http://to-unja-man-inja.blogsky.com

سلام.یه وقت فکر نکنی من دهاتیم ها!!!!‌اما راستش من نمیدونم اینجا که شما زندگی میکنین کجاست...میشه یه کم بیشتر برام بگی؟

PEDRAM دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ

SALAM.MER30 AZ IN KE YADE MA HAM BODID.KHODAYISH PIZZA HARF NADARE.ISHALA DAFEYE BAD BA HAM MIRIM

حاجی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام حاجی
خوبی؟
حاجی بگو بدونم دلت واسه دست ژخت خانم اخلاقی هم تنگ شده؟

بهمن سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

آقا من پیتزا رو کار ندارم ... ولی اون لیوان نوشابه رو که میبینم واقعا تشنم میشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد