مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

جشن کتلت در وینیپگ

 

خوردن کتلت برای من از خوردن هر چیزی لذتبخش تره. مخصوصا کتلتهای مامان جون توی همدان برای من رویاییه. خلاصه که امروز خیلی هوس کتلت کرده بودم. با پویان رفتیم Safeway و سیب زمینی و یه سری چیزای دیگه خریدیم. خلاصه امروز یک کتلت درست کردم و با آقا پویان زدیم تو رگ. همیشه که مامانم و مامان جون که کتلت درست می کردند، همیشه دوست داشتم ناخنک بزنم. اینبار دیگه انگار افتاده بودم توی ظرف عسل و اینقدر کتلت درست کردم که آخر سر زیاد اومد. یاد ۲۰۰۰ و مهسا ستوده به خیر که برامون کتلت درست میکرد! یه عکس هم از کتلت‌پزون در وینیپگ گرفتم. فعلا حداحافظ تا فردا شب و مهمونی روز شکرگزاری...

 

ی.ه.م

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تاکامی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ

آقا بهزاد یعنی مبخوای بگی از ۲۰۰۰ هم (۱۸ عدد کتلت در یک وعده) بیشتر خوردی ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد