مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

کلاس ها

 

کلاسها شروع شد. اولین کلاسهای من به زبانی غیر از زبان مادری. دو کلاس دارم. یکی الکترومغناطیس پیشرفته که با ماهیت آن چیزی که در ایران خواندیم زمین تا آسمان متفاوت است و یکی هم تحلیل عددی معادلات مشتق جزئی. که این دومی خیلی باحاله. چونکه هیچ امتحانی نداره و فقط با 5 تا assignment سر و ته قضیه هم میاد! صد البته درس اولی کلا فرق میکنه ، چرا که نصف نمره مال امتحان پایانی است و دوستانی که تو مایه های الکترومغناطیس هستند میدونند که تئوری الکترومغناطیس حوزه زمان دیگه چه امتحانی شود!! ولی خب باید پارو نزد، وا داد. باید دل رو به دریا داد. در ضمن امروز دقیقا یک ماهه که من ایران عزیزمون رو ترک کردم. یاد ایران و تهران و خونواده و رفقا و ... به خیر.

 

یا حق

تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
meredit the king سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ

انشاالله موفق باشی!!!!!!!!!!!!

PED سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

BABA AGH BEHZAD INA KE BARAYE SHOMA CHIZI NIST

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ

امیدوارم شروع بسیار خوبی برات باشه آقا بهزاد :)

گلناز سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ب.ظ

امیدوارم شروع بسیار خوبی برات باشه آقا بهزاد :) (یادم رفت اسمسو بگم !!‌)

حاجی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام حاجی
استراتون رو که تو به من دادی
بخونید
بخونید
من هنوز وقت نکردم بخونمش
ولی میخونم
سر کلاس جگر استادت رو در بیار
سوال پیچش کن
مثل اینجا بهش بگو دکتر حجت گفته کم می آره
من تا الان این لینک ر د نداشم
مشقامو خوب نوشتم
....
کلی مخلصیم
موفق باشی حاجی

اسی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ب.ظ

سیستم های کپ و تقل و ... اونجاها برقرار نیست!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد