مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سالروز تولد من

امروز اولین باری است که ۳۱ مرداد رو خارج از ایران هستم. یاد روزهای قشنگی که در کنار همه توی ایران داشتیم بخیر. شعری آهنگی رو که بچه‌ها در کلیپ آخر به من هدیه کردند هم نوشتنش اینجا در کنار این عکس خالی از لطف نیست. 

 تو که نازنده بالا دلربایی
تو که بی سرمه چشمون سرمه سایی
تو که مشکین دو گیسو در قفایی
به مو گویی که سرگردون چرایی
*
بمیرم تا تو چشم تر نبینی
شرار اه پر اذر نبینی
چنان از اتش عشقت بسوزم
که از مو رنگ خاکستر نبینی
*
دلم دردی که دارد با که گوید
گنه خود کرده تاوان از که جوید
دریغا نیست همدردی موافق
که بر بخت بدم خوش خوش ببوید
*
سیه بختم که بختم واژگون بی واژگون بی
سیه روزم که روزم تیره گون بی تیره گون بی
شدم محنت کش کوی محبت
زدست دل که یا رب غرق خون بی غرق خون بی
*
زعشقت سوختم ای جان کجایی
بماندم بی سر و سامان کجایی
نه جانی و نه غیر از جان چه چیزی
نه در جان نه برون از جان کجایی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:44 ب.ظ http://hi

haji tavalodet mobarak.[az ghole man be suzana bego boset kone].

سارا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

تولدت مبارک

puyan پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

amu behzad baba update kon

محمد تاکامی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

بهزاد جان تولدت رو از کنار رود تاکام بهت تبریک میگم .

نوکرت که خیلی دلش هوات کرده.

meredit the great جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

ای ناقولا!...به من نگفتی رفتی اینجا!...گرچه من قبلا تولدت رو تبریک گفته بودم بازم میگم مبارکه!...هر وقت تو خوشحال باشی منم خوشحالم!....بوووووس!

سارا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

behzad jan up kon!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد