مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سفری به سن فرانسیسکو

امروز من و علی یک تجربه سفر کوتاه دو نفری داشتیم. صبح زهرا من و علی رو در ایستگاه قطار پیاده کرد و من و علی که برای اولین سوار قطار میشد به سمت سن فرانسیسکو رفتیم. علی اولش که قطار راه افتاد کمی ترسید و گفت بابایی لطفا دستمو بگیر ولی بعدش خوب شد و به دقت منظره ها و شهر های بین راه رو تماشا میکرد. وقتی که قطار رفت داخل تونل با تعجب پرسید بابایی چرا همه جا تاریک شد و براش توضیح دادم که وارد تونل شدیم و نور خورشید نمیتونه بیاد اینجا. بعد از اونجا رفتیم یک موزه ای به نام Exploratorium که در واقع یک سوله بزرگ بود که با مفاهیم ساده فیزیک چیزای جالب برای بچه ها و نوجوانها و حتی بزرگترها درست کرده بودند. دو سه ساعتی رو با هم اونجا سرگرم بودیم و بعد من به یکی از دوستام که ساکن سن فرانسیسکو هست زنگ زدم و اومد و با هم ناهار خوردیم و کمی قدم زدیم بعد هم دوباره رفتیم ایستگاه قطار و برگشتیم شهرمون. علی اینقدر خسته بود که در راه برگشت تو بغل من خوابید. امروز روز خیلی خوبی بود. خیلی خوب. از اون روزایی که ارزش پدر بودن رو با تمام سختی هاش داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد