مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

شب عاشورا و محفل ما

هیچ وقت فکر نمی کردم روزی پیش بیاید که خانه ما میزبان مجلس عزاداری امام حسین (ع) شود. به طرز ناگهانی شرایط جوری پیش رفت که شب عاشورا در خانه بسیار کوچکمان میزبان حدود 30 نفر از عزاداران امام حسین (ع) بودیم. راستش توفیقی بود که خوشحالم نصیب خانواده ما شد. شب خوبی بود و محفل با صفایی بود. خدا همه کسانی را بانی خیر شدند را خیر بدهد. 


در ضمن دیروز هم عموی بزرگ زهرا و بزرگ خاندان ستوده هم به رحمت خدا رفت. برای شادی همه رفتگان و به خصوص این عزیز سفر کرده فاتحه ای قرائت بفرمایید. 


نظرات 4 + ارسال نظر
مطهر جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

تاکامی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام. اتفاقا شب عاشورا خونه ما هم با حضور دوستان قدیم منور شد و مراسم با حضور حاجی صمدی پر نور برگزار شد و جای شما بسیار خالی بود.

پروین دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

باسلام
قبول باشه خوب همت کردید

قاسم جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

با سلام اقا بهزاد عزیز من امروز می خواستم اب وهوای این روزهای وینی پک رو ببینم فکر نمی کردم تا این اندازه سرد باشه مثل اینکه شما در وینی پگ زندکی کردین ما واقعیتش از طریق سرمایه گذاری منیتوبا اقدام کردم واگه خدا بخواد و ویزا بدهن من حدود 3 الی 4 ماه دیگه میام وینی پگ اگه امکان داره اطلاعاتی در مورد اب و هوا در زمستان و کار چون اینجانب در کار فروش مبلمام هستم ایا اینده شغل امیدوار کننده ای وجود داره و در مورد هزینه اجاره و شرایط مسکن و تحصیل بچه ها اطلاعاتی بدهین ممنون می شوم اگه امکان داره شماره تلفنتون رو به من بدهین ممنون میشم البته اگه مایل بودین با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد