مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یک سال گذشت

... و یک سال از آن مصیبت باورنکردنی گذشت و هنوز با یاد آوری روزهای با هم بودن نمی توانم جلوی گریه کردنم را بگیرم. هنوز باور نکردنیه و صدایش توی گوشم است...روحش شاد. آهنگ وداع مهستی را تقدیم می کنم به روح پاک شروین.




وقتی رفتی همه چی رفت
حتی لبخند گل یاس

توی سینه بی تپش شد
اونهمه قلب پر احساس

نه لبت به خنده وا شد
نه وداعی کردی با من
درد و نفرین در سفرهات سفر همیشه رفتن


در قفای رفتن تو همه پلها شکستن
به عزای رفتن تو همه به گریه نشستن
تو کجائی که ببینی چه دلایی با تو هستن


می دونم تو قطره نیستی
که بری گم بشی در رود
برای روح بزرگت
مرگ تو تولدی بود

نه با این رفتن تو رفتی
نه با این مردن تو مردی
اون صدای جاودانه بگم از کی می خوندی


در قفای رفتن تو همه پلها شکستن
به عزای رفتن تو
همه به گریه نشستن

تو کجائی که ببینی چه دلایی با تو هستن


نظرات 9 + ارسال نظر
پویان سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ق.ظ

روحش شاد.

تورج ناخدا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

یادش گرامی

سهیل چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

هممون دلمون واسش یه ذره شده خیلی مهربون بود۰روحش شاد

مهدی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

درود به روان احیاگر عشق
بهزاد جان فایل این آهنگ رو برامون بذار

مسعود پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

ببخشید نظر قبلی رو من دادم نمیدونم چرا اسم مهدی رو اشتباهی نوشتم

دایی مهدی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://mkavous.blogfa.com

ممنون از بهزاد عزیز

خیلی سخته که یک نفر سرشار از زندگی باشه و بره. و خیلی سخت تر اون که همراه و دلیل سرزندگی تو باشه.
هزار بار آرزو می کنم که کاش جای اون من می رفتم. نه به این دلیل که فروتنی کرده باشم فقط به این دلیل که او به زندگی علاقه داشت و من .... هیچ.

زهرا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ

با اینکه دفعات کمی شروین عزیز رو دیده بودم اما لبخند زیبا و شوری که داشت از ذهنم پاک نمی شه... روحش شاد و یادش گرامی...

م ه ر د ا د دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://eshghast.persianblog.ir

سلام بهزاد جان..اول که شادی آرزو می کنم برای روح دوست شما ..بعد هم خوشحالم کردی با پل زدن به مطلبم و همینطور خوشحالم که مثل خودم گویا به همه ی زیباییها دلبسته ای از استفان هاوکینگ گرفته تا مهستی..شاد باشی

پروین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

خبر داغ ناباورانه آن روزغروب پاییز فراموششدنی نیست
آن وجود سراسر مهر عاشق غروب خورشید دریا باران خلاصه طبیعت رفت روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد