مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

شُکر

من بی تو دمی قرار نتوانم کرد

احسان تو را شمار نتوانم کرد

گر بر سر من زبان شود هر مویی

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد


ابو سعید ابالخیر


پ.ن. به زودی از ابو سعید ابالخیر بیشتر خواهم نوشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
mo چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://richen.blogsky.com

با سلام به شما دوست عزیز

بنده حدود یک سالی هست که انواع روشهای کسب درآمد اینترنی که بگی رو امتحان کردم به شما عرض کنم بعضی جواب نداده بعضی خیلی سخته بعضی هم بدرد ایران نمی خوره

اما امروز میخوام یک روش را به شما معرفی کنم که نیاز نیست شما آن را امتحان کنید چون من امتحان کردم و عالیه

شما در کمتر از 10 روز میتونید این روش رو تست کنید و حدود 100 $ بگیرید بله روزی 10 $ یعنی ماهی 300 $

خوب تبلغ نمیکنم فقط توضیح میدم

این سایت که من ازش پول گرفتم
برای هر کلیک به شما 1 $ میده
روزی 10 لینک میده که روش کلیک کنید یعنعی روزی 10 $
پس 10 روزه میتونید به 100 $ برسید
حداقل پرداخت 100$

فکر کنم به امتحانش بصرفه
البته دوست عزیز من تو سایتهای دیگه هم عضو هستم که چون حداقل پرداختم هنوز نرسیده و از پرداختشون مطمئن نشدم به شما معرفی نکردم

عضویت در سایت کلیکی world PRT به شما پیشنهاد میکنم
شما میتوانید آدرس این سایت را از وبلاگ من بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد