مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مسابقه شماره شش

 

در این مسابقه به یک اصطلاح جالب می پردازیم که میتونه کاربرد زیادی داشته باشه.

 

سوال – «با خرس در جَوال رفتن» یعنی چه؟

 

1)      با آدمهای ناجور معاشرت کردن

2)      گول آدمهای ناجور را خوردن

3)      گیر آدمهای ناجور افتادن

4)      با آدمهای ناجور دعوا کردن

 

ی.ه.م

نظرات 7 + ارسال نظر
غزل جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

سلام بهزاد جان
والا من کلا نظری در باره این مسابقه ندارم چون تا بحال نشنیدم این اصطلاح رو ، اما چون دیدم کامنت صفره ، اومدم یکش کنم ;) راستی اون پست حاتمی کیا رو هم خیلی موافقم ، کلا فیلم شناسیت هم خوبه بابا !
دیروز البته دم مترو یه فیلم فروشیه ، داد می زد فیلم جدید سال رسید ، چهارشنبه سوری ، فیلم جدید سال رسید . ;)
خوش بگذره

م ه ر د ا د جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

این از کجا اومده؟
همینطوری میزنم گزینه ۳ اگه درست بود من رو تو قرعه کشی شرکت نده:)))))

rz شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

ino aslan che joori mikhoonan???=))

احسان شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ق.ظ

در این مسابقات رامیار قبول نیست شرکت کنه چون اینا جزو مکالمات روزمزه در منزلشونه!
من حتی نمیدونستم جوال چیه! فکر کنم یه چیزی تو مایه های کیسه و ساک و ... بشه!
به هر حال ما 1 را انتخاب میکنیم! گرچه 3 هم مشکوک بود ولی از آن جایی که اخوی نگارنده اونو انتخاب کرده و حتی اگه اون جواب درستم باشه ما شانسی واسه جایزه نداریم ، ما 1 و انتخاب کردیم!

شروین شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

کدوم ادم عاقل با خرس میره تو جوال
فکر کنم ۳ اما مطمئن نیستم

ع.گ یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

شماره ۳ درست است

خورشید شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ

1 میشه جوابو بدی از فوضولی مردیم !
می خواهم ببینم الان که با خرسه تو جوالم تقصیره خودمه یا خرسه ؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد